Gå til innhold

Hvilke symptomer har andre i uke 7?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også mensmurringer..kjennes ut som jeg skal få den hele tiden..blir nesten nervøs når jeg går på do..så har jeg veldig ømme bryster, akkurat som det er mye mer inni dem, føles tyngre og større. Men jeg er heldigvis ikke kvalm, det er jeg gla for. I dag har jeg vært mye på do, men det kan hende jeg bare har drukket mere enn tidligere..vanskelig og si..men koselig tid fremover da :)

Da er du kjempeheldig, jeg har nå kommet i uke 8 i dag. Og jeg låg hele forrige uke og kastet opp og brakk meg hele dagen. Så jeg misunner alle som slipper det ;) ømme bryster er også en plage, samt jeg er full i luft.. hehe. Sjarmerende med andre ord ;))

Lykke til :)

er 7+3 i dag og har varierende symptomer. Kan være skikkelig kvalm en dag for ikke å være det neste dag. Har murringer og mensensmerter i livmoren (i natt var det så ille at jeg trodde neste jeg måtte dra på sykhuset, var dritvondt!) Eller shar jeg litt ømme pupper og brystvorter.

Jeg har ømme bryster, menssmerter nederst i magen, trøtt og sliten og i tillegg har kvalmen satt inn skikkelig fra i går kveld. Ligger stort sett i dag for da er det ikke så ille. Er ca 7+5 i dag ut fra siste mens, men 7+0 er nok mer rett.

Annonse

Jeg har sykt vonde bryster, tisser hele tiden, er ekstremt kvalm og kaster opp. Kvalmen begynte fra jeg ble gravid og har blitt verre fra uke til uke, fikk kvalmestillende tabletter i dag da jeg var hos legen. ( håper de hjelper). Er 7+4 i dag, så det er enda noen herlig uker med kvalme, hurra:)

er 7+4 idag, og skjønner ikke at jeg er gravid.

Har litt dårligere matlyst, og sterkere luktesans. Brystene er ømme, tunge og større. Jeg har kjent trekninger, men ingenting/lite de siste 3 dagene.

Ellers er jeg KJEMPEtrøtt, er student og kan heldigvis bestemme dagens rytme mye selv. Godt jeg ikke har 7,5 timers dag ja! Har ellers mye luft i magen, derfor litt oppblåst mage.

Fredag skal jeg til legen for første gang i svangerskapet- glede meg-

er 7+2 i dag og jeg er kvalm, kvalm, kvalm!! Hadde det på samme måte sist jeg var gravid, og det legger en stor demper på gleden med å være gravid. Du som fikk kvalmestillende i innlegget over her, hva fikk du? Jeg har afipran liggende (bruker det når jeg har migrene), så det hadde vært enkelt å bare tatt en telefon til legen å fått bekreftet at jeg kan bruke disse.

Ellers kjenner jeg allerede at bekkenet begynner å krangle + halsbrann. Gleder meg til 2.trimester, det var de beste månedene sist:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...