Gå til innhold

Til Meg og Lille snuppis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

katta76.med 2 store og 2 små.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg, skriver her til deg i stedet nå jeg, hehe. Har skrevet til dg noen ganger, men innlegga forsvinner som varmt hvetebrød, eller kommer alt for langt opp på sidene når det er mange som skriver på samme tråd.

Fikk så vondt av deg sist når tante rød kom atter en gang til deg. Er det noen som fortjener å bli gravid er det virkelig deg. Du har gjennomgått så utrolig mye, og må si jeg beundrer motet ditt. Jeg skal krysse alt jeg har for at spira di vil sitte på naturligvis meget snart.

Håper du føler deg litt bedre nå i magen din.

Selv tenkte jeg nå å ta en el-tesing pause denne mnd for å se hva som skjer. Skal jo gifte meg 12 desember, og har både lyst til å være gravid den dagen, og ikke. Er så redd for å bli dårlig hehe, det hadde jo virkelig tatt seg ut. Men skjer det så skjer det.

Ønsker deg masse lykke til, og må spira di sette seg godt fast etter el, og bli der i 9 mnd. Stooor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare dytter litt jeg hehe. Ha en fin dag. klem

Skrevet

Tusen takk for fine, trøstende ord og klem, det varmer, hehe :-)

Må jo bare ta tiden til hjelp, er ikke noe annet å gjøre, men håpet er jo der hver eneste måned, tenker liksom at en gang blir det min tur igjen! Må jo ha troen da vet du... :-)

uansett tusen takk for fine ord, håper du også får din etterlengtede lille spire snart!!!

Klem fra

Skrevet

Må jo bare ta tiden til hjelp, er ikke noe annet å gjøre, men håpet er jo der hver eneste måned, tenker liksom at en gang blir det min tur igjen! Må jo ha troen da vet du... :-)

uansett tusen takk for fine ord, håper du også får din etterlengtede lille spire snart!!!

Klem fra

Skrevet

Klem fra

Skrevet

Klem fra

Skrevet

Shit!!! Dette kom mange ganger gitt... Sitter og trykker så nettet på mobiltlf min og så ville det ikke lagre seg, må ha trøkt 5 ganger eller noe sånt, hehe! Nå fikk du ihvertfall svar, hehe :-D

Skrevet

Så hyggelig hehehe. Nå har du svart for alle gangene jeg har skrevet til deg hehe. ha en flott kveld, og måtte lyken snart smile til deg snart. Stooor klem

Skrevet

Ps blei mye skrivefeil her, ser på tv hehe.

Skrevet

Kjempeklem til deg også =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...