Leona77 Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Ville bare skrive ett litt beroligende innlegg, da jeg vet hvor nervepirrende det er å gå med blødninger og ikke vite hvordan det går. Jeg har mistet i SA før og ble derfor engstelig når det begynnte å blø i uke 6 i dette svangerskapet også. Jeg har hatt mest brunt med også friskere blod, ikke klumper. Og noen av gangene jeg har blødd har jeg også hatt vondt (samme smerte som da jeg mistet) Så jeg har vært veldig negativ de siste ukene! Jeg har bøldd nesten hver dag fra uke 6 til uke 9 da begynte det å avta, da begynte kvalmen å avta også. Nå er jeg 11+5 i følge UL i dag, og har ikke blødd siste uka. Og alt så bra ut med lille astronauten på UL i dag!!! Da gyn dyttet på magen min begynte den å sprelle og turne, det var så gøy å se Jeg har selv blitt veldig nervøs av å lese alle trådene om blødninger og SA/MA (vet jeg burde styrt unna ja) så jeg ville bare komme med en positiv historie
~\/ero~ Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Så fint å høre at alt er bra:) Signerer innlegget ditt. Har selv vært på ultralyd i dag pga blødninger for litt over en uke siden. Er 9+2 idag og alt så fint ut. Fikk se hjertet slå Blødde også i svangerskapet med sønnen min, som også gikk helt fint:) Vet også hvordan det er å miste. Har hatt en sa og ex.u. Så kjempe fint at man får oppfølging. Det er viktig med solskinnshistorier her inne. 1.tri innebærerer en del bekymringer (ofte unødvendige). Da er det fint å lese at det også går bra!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Så utrolig bra! Skal på ul i morgen 7+4 for å se om det er liv. Har ikke blødd enda,men har hatt sterke (og da mener jeg sterke) smerter i livmoren. Håper på en lykkelig ulopplevelse som deg
Leona77 Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2009 Hvordan gikk det på UL Kab&Jenny¤? Ser du er fra nabokomunen, kan jeg spørre hvor du var på UL?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå