sommerbaby! Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 jeg testet positivt fredag, supersvakt.da var jeg 3+3. testet igjen i dag, men synes streken er noe svak. hadde forventet en sterkere i dag. den er sterkere, men jeg trodde det skulle vises mye bedre. jeg testet med billigstrips, kan de han noe å gjøre? de ble svake fredag og, meb cb ble ørlite sterkere.. det er jo veldig tidlig enda. men skal de ikke dobles hver dag? jeg har jo gått 2 dager uten å teste nå. så redd det er noe galt =(
SnartToGull Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 En strek er en strek! Sterk eller svak!! Gratulerer!
sommerbaby! Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2009 ja det vet jeg. men syntes bare det var rart at den ikke ble sterkere etter 2 dager.
cornelia:) Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Det er ganske tidlig enda, husk at babyen er 14 dager etter deg, det vil si 10 dager. Men har du en strek er du gravid..den vises IKKE om du ikke har vært det. Gratulerer
sommerbaby! Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2009 jeg vet jo jeg er gravid.. men det jeg lurte på var jo hvorfor ikke teststreken var sterkere enn den var. skulle tro den ble sterkere enn som så etter 2.dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå