Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Hei. Da flytter jeg fra "bligravid" sidene og over hit. Litt om meg, siden det er noen år siden sist jeg var her. Er 34 år og venter tredjemann i magen. Har fra før en gutt i første klasse og ei jente på tre. Merket graviditeten for ei uke sida pga bekkeløsningssmerter. Veldig festlig! Var 100% sykemeldt med det største delen av forrige svangerskap, så nå er det bare å belage seg på rolige mnd framover.
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Velkommen!!! Hvor langt har du kommet? Lykke til fremover!
Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg er 4 + 3, tenker jeg det er. Har termin 27. juni, så vidt jeg vet. Knapt i gang med graviditeten :-)
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Saa koselig! Jeg har term 10.juni, saa ikke saa lenge før deg
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har ogsaa gutt paa seks og jente paa tre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå