Nanamor Skrevet 19. oktober 2009 #1 Del Skrevet 19. oktober 2009 Et lite syteinnlegg, håper dere bærer over med meg... Er så lei av at tanta dukker opp mnd etter mnd, og at det aldri skal klaffe. Hvordan holde håpet oppe. Prøver å leve livet mitt uten å tenke så mye på det, har jo veldig mye bra i livet mitt sånn som det er nå.. Men det ligger der uansett hele tiden, kverner i bakhodet mitt. Jeg er også i en alder som tilsier at veldig mange av mine venner også er blitt gravid/fått barn. Er selvfølgelig glad på deres vegne, men må innrømme at det stikker i hjertet mitt. Hvorfor skal ikke vi klare det? Kanskje jeg aldri vil bli mamma? Synes det er skikkelig urettferdig, spesielt når man hører om dem som blir gravid ved et "uhell". Vil vel egentlig ikke så mye med dette innlegget, men jeg vet jo at jeg ikke er alene og det hjelper faktisk litt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140837569-driit-lei-alt-som-heter-pr%C3%B8ving/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppa prøvd lenge Skrevet 19. oktober 2009 #2 Del Skrevet 19. oktober 2009 kjenner meg så altfor godt igjen...ikke noe gøy å prøve i det hele tatt og orker ikke en gang se gravide på tv....sliter skikkelig med å se at andre får det til å ikke jeg. Livet er så jævla urettferdig!! Har prøvd i 19 måneder jeg også og går rundt i min egen verden føler jeg. helt plutselig blir jeg grepet av sorg og begynner å grine rett som det er flere ganger om dagen. off....slitsomt... ja da ble det litt syting på meg også:-) egentlig så ville jeg bare si at jeg føler med deg og veit hvordan du har det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140837569-driit-lei-alt-som-heter-pr%C3%B8ving/#findComment-140838310 Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 20. oktober 2009 #3 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kjenner meg så altfor godt igjen i det du skriver... Er også møkk-lei alt som heter prøving. Nå går jeg på siste doble pergokur og har funnet ut at jeg aldri skal gå på det igjen - kroppen min tålte godt de to første kurene - men denne kuren her har virkelig vært tøff altså - og slike skuffelser på skuffelser hver måned når TR kommer - det tar skikkelig på psyken altså =/ Akkurat som deg er jeg nå inne i min 19 pp - bare noen måneder til så passerer vi 2 år siden prøvingens start!!! Er det virkelig såååå lenge siden, huff..... Har bestemt meg for at dersom jeg ikke blir gravid denne pp`n heller - da tar jeg meg en solid pause til over nyttår - skal nyte førjulstiden med spekemat, juleøl, vin og gløgg... skal prøve ihvertfall - er jo ikke lett å legge babylagingen på hylla =( Lykke til videre da jenter =) Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140837569-driit-lei-alt-som-heter-pr%C3%B8ving/#findComment-140842001 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå