Gå til innhold

Er det noen i Drotningsvik/Godvik som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er heime med et eller flere barn i fra 2 år og oppover?

Det er sånn at vi nett har flyttet til Godvik, rett ved Drotningsvik senter,og vi kjenner ingen rundt her. Mi eldste jente på 5 år går i barnehage her, men den yngste(blei 3 år i mai) har ikke fått plass, så hun er heime med meg. Noe som blir fryktelig kjedlig i lengden, selv om jeg prøver å aktivisere henne etter beste evne. Så savnet etter noen å leke med er stort, da hun er vandt å gå i barnehagen,og har tidligere budd en plass hvor det var masse barn, rett uten for døren hver dag....

Så vist noen er heime med barn rundt her, og vil treffest for å gå tur, gå på leke plassen osv så hadde vi synest det var kjempe koslig.

Send meg en pm vist dere vil treffest.

Fortsetter under...

Skrevet

Kan anbefale åpne barnehager. Det er åpen barnehage både i Olsvik (kirken), på Bjorøy og på Straume. Den på Straume er gjerne lettest å komme seg til om du ikke har bil (med buss). Den ligger i røde kors huset, i fin gangavstand fra bussterminalen på Straume. I åpen barnehage i Olsvik kirke er det gjerne størst sjangse for å treffe folk som bor i ditt nærområde, om du vil bli kjent med folk :-)

Skrevet

Må slenge meg på anbefalinga om open bhg. Dei tre i Fjell (Sotra) er heilt supre, men det kan godt vere at andre er supre og, har berre erfaring med dei tre her ute (Landro, Fjell og Straume). Sjølv går vi som regel på Fjell (eg har ein snart-2-åring og ein 4-åring med meg), av og til på Landro og av og til på Straume.

Den på Straume er open tirsdag, onsdag og torsdag frå 9.15 til 14.45. Ein betaler 20 kr for voksne og 15 for barn for å ete smørelunsj og frukt der. Samlingsstund ca 11, lunsj etterpå.

Skrevet

Har du prøvd å få barnehageplass på Sotra? Har sett avisannoser at bhg har ledige plasser. Ellers bor jeg ikke der men håper du treffer noen ,-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...