paper Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Må le;blitt masse sex likevel her..,"såret" etter føflekkern var bittelite og grodde på 3 dager..tror mer det var han som var litt engstelig. Dag 13 i syklusen min idag-med sex igår,og fra onsdag og fremover så er det håp..,men jeg tror også syklusen min er ute å rusler på egenhånd,så forholder meg ikke til den.men håpe,det kan jeg!! Skal til kjøbenhavn ons-lør.bare han og jeg! Gleder meg.Hva synes du om at jeg har bestilt 2 bill til Les miserables kvelden han har bursdag der nede??Var ikke så mye å velge mellom på denne tida,så ble det i teateret. Litt kultur liker jeg,og håper han setter pris på det!!!Har du/dere sett det som musical?? Snakkes,klem,klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 hehehe, så bra da!!!!! Så deilig med reise bare dere 2! Synes det var en bra ide med les miserables. Har ikke sett den selv, men er sikkert knallbra. Du får hilse å gtatulere han så mye. Skal se det blir forlovelse der nede og nå da!!! Håper det vil klaffe for dere denne mnd. idag er jeg på dag 8 avsyklusen min, men bestemt meg for at denne mnd får det gå som det går. Har litt lyst på litt champagne i bryllupet mitt og, hehe, ikke lett å bestemme seg. Det får gå som det går. Stoooor klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå