Jada-har fire små Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 hvor mange dager etter siste dag i forrige mens gikk det før du fikk eggløsning? Prøver å finne ut hva som er mest vanlig:))
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Hei Jeg har ikke peiling på når jeg har eggløsning - skulle gjerne likt å visst det da...har prøvd el-tester, men ble ikke klokere av det heller. Noen positive og noen negative om hverandre i løpet av den uka jeg testet. Men håper på å bli gravid likevell da
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 jeg har desverre aldri testet etter el før, men den pleier å komme på dagen da jeg ser utflod med blod i den dagen jeg venter den
Carina har to små gull Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 hos meg tar det ca 16 dager.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Ok - kan jo være intressant... Hos meg gikk det 5 dager fra siste dag i forrige mens til jeg fikk EL (påvist ved EL-tester)! Men alle er jo så individuelle, det er så forskjellig fra syklus til syklus og fra kvinne til kvinne. En syklus blør jeg kanskje bare 4 dager, mens forrige syklus blødde jeg i hele 9 dager!! Tror kanskje du bør finne ut av hvor mange dager det gikk fra første dag i siste menstruasjon, isåfall gikk det 14 dager for min del, men hadde en kort lutealfase så syklusen varte bare 26 dager =) Lykke til da =) Klems
-68mamma Skrevet 19. oktober 2009 #6 Skrevet 19. oktober 2009 Hvis man har regelmessige sykluser, så skal eggløsningene også være regelmsssige. De kommer alltid 14 dager før IKM. Så har man 28 dager syklus så kommer EL alltid på dag 14. Dagene regnes fra FØRSTE blødningsdag - ikke den dagen man slutter å blø (da dette kan variere)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå