Gå til innhold

45 år og gravid......

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer! Jeg er 43 år og gravid i uke 20 med tvillinger. Synes jo ikke at jeg er gammel for det. Er ikke "gamlere" enn man føler seg!! :)

Du er dreven med 3 barn fra før. Jeg har en jente på snart 4 år og hadde jo håpet at hun skulle få et søsken, men så ble det 2!

Lykke til!

Hei igjen!

Ja, kjempespennende med tvillinger, men det var et sjokk da jeg såg 2 på ultralyd i uke 15. Men er jo kjempeglad for at jeg skal bli 3barnsmor, hadde jo ikke drømt om at det skulle gå an!!

Det er mest sansynlig eneggede jenter der inne!! :) Og storesøster gleder seg og har bestemt at da må hun ha langt hår!!

Og forresten så bor jeg i Oslo også!

Men når det gjelder alder så kommer liksom det spørsmålet når de får høre at jeg er gravid! "...og hvor gammel er du nå?" Men jeg er stolt av å være 43år og gravid!! Uten noen form for behandling!!

Heia! Ja, man skal glad for at man har muligheten til å få barn, det er mange som styrer med det. Vi har tre fra før. En gutt på 12 og en jente på 9 og en jente på 7 år. Det er veldig stas for dem at vi skal ha en lillebror. Jeg har tatt morkakeprøve og to ultralyder. Jeg har også muligheten til å ta to ultralyder til pån riksen hvis jeg vil. Tror jeg kommer til å gjøre det. Vurderer også å ta svineinfluensavaksinen når den kommer. Vet ikke om jeg tør å la være. Skal du ta vaksinene?

Annonse

Hei igjen!

Jeg tok svineinfluensavaksinen på fredag så det er unnagjort. Merket ikke noe symptomer på influensa, men hadde såpass vondt i armen i 2 dager, at jeg ikke kunne ligge på den.

Er ikke lett å vite hva man skal gjøre, men jeg fant også ut at jeg ikke kunne la være. Og når man har bestemt seg så må man bare tro at man har gjort det riktige, og ikke angre!

Lykke til!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...