tuppa prøvd lenge Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har gått på enkelt kurer og dobbelkurer ganske lenge nå uten resultat og fikk lov av gyn å prøve trippel denne måneden. Jeg hadde forventet egglønsing i går og har i flere dager hatt murringer i magen som jeg har anntatt er eggløsningsmerter. Men! natt til 18 okt så fikk jeg enn annen type vondt. I stedet for murringer så ble jeg kjempe øm rundt ved eggstokkene. Kjente nesten ut som jeg var hoven og dette kjente jeg når jeg satt meg ned på en stol eller bare jeg gikk bortover gulvet. Ettersom det skal være rundt eggløsning så var det selfølgelig sengekos igår kveld og da kjente jeg det skikkelig altså! Skikkelig ubehagelig og ømt. Kan dette være tegn på overstimulering eller er det sånn eggløsningsmerter kjennes ut?? Er det noen som har hatt folikker eller cyster som kjenner seg igjen?
-68mamma Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Har hatt cyster, men det merket jeg kun ved blødning etter samleie - ingen smerter. Jeg har fått 4 kurer med dobbel pergo som jeg skal ta etter hverandre og så ta en pause. Legen min sa at faren for overstimulering kun ved pergo er veldig liten, men hvis du har gått på innmari mange kurer uten pause er det kanskje en ide å få tatt en UL og sjekket tilstanden ? Har ellers merket at selve eggløsningene er mye mer smertefulle på Pergo enn de jeg får av meg selv.
tuppa prøvd lenge Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2009 Hei og takk for raskt svar!:-) nei jeg har ikke hatt noen blødninger heldigvis men kun vondt. Akkurat som om han "når bunnen" når vi har sex. kjenner meg mørbanket på eggstokkene:-)ømt og hovent. Jeg har alltid hatt en måned pause før neste kur, og hadde to pausemåneder nå før trippelkuren. Jeg har også merket mer til eggløsningene på pergo men ikke sånn som nå. Syklusene mine har blitt kortere også og det er jo bra. Siste syklusen var på 35 dager og sist den var så kort var måneden før vi prøvde for første gang, altså 1,7 år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå