Gå til innhold

Hei damer=) Jeg spør og håper på svar her...

Anbefalte innlegg

Jeg skal ta KS for tredje gang om 7 uker.

Tok første i 03, andre i 08 og ett nå om 7 uker ja.

Kom meg veldig fort til igjen etter de forrige keisersnittene, og har jo da selvfølgelig store forventninger til denne gangen også.

Noen andre med KS for tredje gang og erfaringer på området?

Plages også mye med smerter i magen (oppe på venstre side) nok bare å stå å lage frokost til de andre barne før det "river" innvendig, og blir sårt utvendig... noen som kan vite hva dette er? Legene har ikke noe svar til meg på det :s

Fortsetter under...

Hei!

Det kan være sammenvoksninger som gjør at du kjenner smerter i magen. Arrvevet etter operasjonen. Veldig vanlig at kvinner som har hatt ks får det. Har hatt to ks selv, og har endel sammenvoksninger etter ks. Plaget ikke meg under graviditeten, men det kan variere for hver kvinne.

Spennende med 3. ks da. Ønsker et tredje barn selv, men vet ikke jeg tørr pga et nytt ks.

Lykke til:) Du kan jo nevne det med sammenvoksninger til legen din, høres ut som det synes jeg.

Hmmm, dette er noe jeg ikke har hørt om før så kan nok ta det opp med legen ja.

Hos meg blir det 3 og siste KS og barn, nå er jeg ferdig=)

Tror du ikke det ville gå bra med et tredje for din del da?

Jeg nølte ikke, de sa ingenting og at jeg burde vente eller noe, så vi bare bestemte oss for å gjøre det nå.

Da er det kun 15 mnd siden forrige (når neste kommer)

Hei!

Lykke til om 7 uker!!

Jeg har 3 KS (01, 03 og 08) og skal ha et 4. KS til våren.

Min erfaring er at det IKKE blir verre og verre...snarere bedre og bedre ;)

De 2 første KS var hastesnitt - og planlagt snitt er veldig annerledes, og veldig OK. Snitt nr 3 var flott - legene tok seg god tid med å "rense opp" rundt snittområdet og å lukke innvendig. De sjekket også hvordan det så ut angående et 4. KS :)

Det beste er jo uansett at man er så forberedt på hva som skal skje, og vet åssen det er etterpå.

Aner ikke hva smertene dine kan være, dessverre :(

Jeg hadde haste-ks begge gangene, så et planlagt snitt vil helt sikkert være ganske annerledes. Fikk høre at jeg hadde masse sammenvoksninger i magen etter første ks, og legen som opererte meg uttalte at jeg kanskje ikke burde få flere barn.... Dette skremte jo meg masse, fordi da hadde jeg nettopp født og hadde en lang fødsel (ble satt igang, og det tok 2 dager til ks ble bestemt), så det ble litt mye.

Har jo alltid sett for meg tre barn. Men har snakket med en annen lege i ettertid som var litt mer nøytral rundt denne problemstillingen. Så vi får se. Det er vanskelig synes jeg, å vite hva som er rett eller galt.

Det er jo fantastisk å føde et barn uansett da, om det er ks eller på den natulige måten:)

Var 16 mnd mellom mine fødsler. Hvis det blir nr 3 så venter jeg noen år til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...