Gå til innhold

lei meg, energiløs og tiltaksløs, noen andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er jo tiden jeg skullle der jeg skulle ha vært kjempe glad (er jo forsåvidt det, gleder meg masse) men føler meg lei meg hele tiden, har dålig samvittighet for alt jeg ikke orker å gjøre. det er rett og slett kjempe frusrerende og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det.. noen som har gode råd???

Skrevet

Det er jo ikke sånn at en må være kjempeglad og lykkelig hele tiden når en er gravid! Det blir ofte framstilt at en må være det, men de aller fleste har både opp- og nedturer underveis.

Jeg har vært mye trøtt og sliten dette svangerskapet, og er nå sykemeldt.

For det første så setter jo hormonene en ut av spill, og gir trøtthet, humørsvingninger og andre ting. Og det er fysisk krevende å være fram et barn. Det er også viktig å få sjekka jernstatus, og ta andre blodprøver, for diverse mangler kan gi de symptomene du beskiver.

Min erfaring når det gjelder min egen trøtthet er at jeg må ta den på alvor, ikke slepe meg avgårde for å få gjort det jeg skal, da blir ting bare verre, men få hvile ut inni mellom. Og energien kommer ofte tilbake når en bikker 2 trimester.

Skrevet

Lei meg jeg oxo... Kan sove i 11 timer og må legge meg igjen å ta en hvil etter 5 timer ca. Orker ingenting selv. Lite energi og alt er et tiltak om dagen.

Skrevet

da jeg var gravid sist gang var jeg mye dårlig, men ikke sånn som dette.. føles nesten som jeg er deprimert.

er ikke lett med alle disse hormonene som flyter fritt i kroppen.

er enda en stund til jeg skal til legen da, men skal på ultralydkontroll om 2 uker (har hatt ivf) kanskje gynekologen min kan ta noen blodprøver?

Skrevet

Rekker opp hånda!!

Jeg er superglad for den lille spira som vokser inni meg, men akkurat nå føler jeg meg sliten, sur, lei og smådeppa hele tiden. Glemte jeg å si kvalm? Ja, og så kvalm da :-(

Vi får trøste oss med at det går bedre når vi bikker andre trimester. Har ihvertfall gjort det for meg i de to andre svangerskapene mine.

God klem til deg!

Skrevet

Disse hormonene kødder mye med oss:)

Skrevet

ja, det skal være sikkert å visst at de gjør:-S

ble en smule letta nå, at det ikke bare er meg som er sånn, hehe.

blir 6 lange uker dette her da før disse hormonene begynner å roe seg...

kvamlen er ikke noe gøy, skulle taklet den, framfor det her altså! så håper ikke den kommer i tillegg...

hvordan tar mennene deres det da, med alle disse hormonene??

min blir for det meste frustrert, for uansett hva godt han gjør for meg (stakkers) er jeg like lei meg, sur og grinete, uff:-S

Skrevet

Vet dere hva? Jeg var overlykkelig da jeg fant ut jeg var gravid,men alt dette hysteriet med svineinfluensa tar fra meg hele gravid gleden og gjør meg redd og bekymret! Føler at de driver med skremselspropoganda! Å ja jeg er enig i at vi skal bli informert om vaksinering og at vi er en risikogruppe men hormonelle som vi gravide er hjelper det ikke å lese om hvor mange gravide som dør av dette i verden:( Er detb bare meg som er overhysterisk eller hva føler dere jenter???

Skrevet

Det som bekymrer meg er at dette er en hastevaksine som det ikke har vært noe særlig forskning på.. Så jeg har vel egentlig ikke tenkt å vaksinere meg av den grunn, så sant jeg ikke får svineinfluensa da, de sier at vaksinen hjelper etter du har fått sykdommen og. Hvilke tanker har dere om vaksinen? Skal dere ta den eller ikke?

Skrevet

Jeg er også en av de som ikke eier energi og bare sover, spiser, spyr og griner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...