Gå til innhold

Flere som blir såre av Cyclogest?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ruger du Nurket1? Jeg har ikke turt å spørre før, men skjønte jo du skulle ha uttak hos Hausken i forrige uke.

Må bare gratulere og krysse fingrene masse for deg og spiren(e) xxxxx!!!!!!!

klem fra Lissi

ps. jeg kjente ingenting av cyclogesten jeg brukte.

Takk og takk!

Joda...ruger på to små...

Blir litt stressa av denne sviingen...hadde noe lignende før da jeg misstet og fikk heller ikke positivt utslag så lenge jeg hadde denne brennende følelsen...ingen prøver viste at noe var galt men...

Nå er den tilbake og tror ikke jeg hadde den i sommar da jeg testet positivt...redd det er noe bakterialt som skaper dårlig grobunn for befruktning...

Sukk liker det ikke....

Nok å bekymre seg over...

Gratulerer som ruger Nurket1:o) Hvor mange egg fikk du ut? husker du hadde litt trøbbel med en cyste..

Har ikke erfaring med cyclogest, bare brukt crinone på mine forsøk og har også opplevd å bli litt sår når jeg har gått på det i noen dager. Sist tok jeg en "kur" med vivag (melkesyrekapsler) før innsett og synes faktisk det hjalp. Har du prøvd å smøre med Canesten krem? Det kan ihvertfall brukes av gravide. Kan det være at du reagerer på cyclogest/crinone? Har hørt at noen har fått progesterontilskudd i sprøyteform (pregnyl tror jeg det var), kanskje det kunne vært noe for deg?

Krysser fingrene for at spiren sitter nåXXXXX Masse lykke til!

Hei Nurket, jeg har ikke merket noe til det du skriver, første gangen min med Cyclocest.

Men har sinnsykt ømme pupper, og er VARM har du det sånn?? ruger også på 2 egg, fikk du noen på frys? Vi er likt i løypa vi to:)

Annonse

hei Stinemin,,

Svarer deg her og...

Har vært varm i ukesvis....sprayet jo så lenge....puppene er dritvonde...usj...går litt i bølger gjennom dagen men...

Skal sjekke ut om jeg kanskje bør prøve slike sprøyter i stedet for vaginalt...usj vondt altså...var ikke plaget i sommer men nå er det usj...

Hadde litt vondt av Crinone og... kjøpte svæææææære bestemorkoketruserpå60grader...he he he....

Sendt mail til legen for å høre hva han sier...håper det ikke påvirker forsøket...som sagt hadde jeg det ikke i sommer med positivt test...de fem før hadde jeg dette og det gikk galt...

Sukk

Hei igjen Nurket!

Har prøvd å svare deg på pm, men får melding om at det ikke går an (er postkassen din full??).

Håper formen er bedre og at du klarer å berolige deg litt. Sist jeg satte inn egg på torsdagen fikk jeg graviditetsfornemmelse påfølgende onsdag. Det var selvsagt de ømme puppene, med kløing på brytsvortene. Og en rar, "hormonell følelse i kroppen" som jeg kun har følt nå HCG-en begynner å komme. Ingen kvalme før mellom uke 5-6.

Ikke alle som kjenner noe graviditetssyptomer så tidlig, og slett ikke sikkert sviinga di betyr noe annet enn irriterte slimhinner (som selvsagt er plagsomt nok, men...) har du spurt klinikken hva sviinga kan komme av?

beste hilsen lissi

Hei Lissi...

Litt fult i boksen ja...nå kan du sende! Venter spent!

Snakka med klinikken og det skyldest såre slimhinner pga Cyclogesten...slik er det vel bare av og til...har jo gått himla lenge på medisiner...

Kanskje jeg får sprøyte. Ikke farlig for forsøket da...

hadde litt problem med Crinonen også men ikke så tidlig...og den gikk jeg 12 uker på ...urk...

Ellers puppeherjing...gråteanfall...varm og rar i kroppen...spreng i livmora...håper det er gode tegn :-) Hormoner er det riklig av uansett...

Takk så lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...