Gå til innhold

Har siste dagen min her i dag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tia har gått utrolig fort! OG det er deilig, da går det sikkert fort til mai.

Jeg har til og med tatt meg i å se på barnemøbler til den nye barnerommet, jeg har funnet stelleborde og senga jeg vil ha. Jeg vet åssen gardiner og teppe. Og ikke minst! Jeg har funnet drømmevogna! Det blir en toka city voyager sort. Den koster 4490=) men kjøper den ikke før i februar da.

Nå er det 6 uker igjen til UL, til jeg får vite om det blir en jente som jeg drømmer så sårt om=) Lille Milea Katharina. Har en vakker prins fra før, så trenger en prinsesse, men viktigs at babyen er frisk selvfølgelig!

Magen kom og gikk, nå har jeg gått ned hele 7 kg, så magen er ikke der lenger, men garantert at den kommer sterkere tilbake, sist fikk jeg ikke mage før mnd 6. Det er 2 mnd til det!

Fortsatt litt kvalm, men jeg spiser lite, men ofte og da holder jeg den i sjakk. Drikker minst 2 liter om dagen. Så det her fikser vi. Og fra 1 november skal jeg begynne og jobbe igjen=) Gleder meg!!!

Lykke til alle dere andre. Kanskje vi sees på 2. trimester=)

Takk for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med vellgått 1.trimester! Det høres så utrolig deilig ut og kunne hoppe over til 2. Jeg kommer etter i november! Sees der da=)

Skrevet

Gleder meg til å komme etter, er 12 uker på lørdag!

Lykke til videre!

Skrevet

åå misunnelig =P hehe, kommer etter om tre uker jeg... hehe, fint det ikke bare er meg som har begynt og planlegge, funni vogn og masse tæsj selv jeg gett, er ikke lett og ikke ta gledene på forskudd :) hadde stor mage for noen uker siden jeg også,men gått ned litt over 9 kg nå så er bare en liten hard klump igjen nederst =S men den kommer i 2.tri... deilig og høre at det er håp for kvalmen denne gangen også :) kgrattis med velgått 1.trimester, snakkes i 2 og da blir det vel noen bimtreff etterhvert også vel ? :) kos deg, kommer fort etter :)

Skrevet

Jeg kommer etter på torsdag, så ligger ikke så langt etter :-)

Lykke til!

Skrevet

C&BƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ07+Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷMai2010❣: BIM treff blir det vettu=)=) Gleder meg allerede. sitte på et sted og spise god lunsj og skrævle med likesinnede..=)

Skrevet

Grattis! Lykke til videre! Vi er mange som kommer etter deg om litt : )

Skrevet

Kommer etter på mandag! :) Gleder meg! Neste uke skal jeg ha privat UL og etter det tror jeg at jeg skal offentliggjøre det ;) Formen er ikke på topp så blir greit å få sagt ifra til sjef og kollegaer iallefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...