Gå til innhold

Ny tråd for oss pergo-jenter =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok - jenter =)

Syklusdag 13 og jeg kjenner murringer i magen så det holder - nesten vanskelig å gå oppreist, håper virkelig jeg slipper DET STORE "gullegget" denne pp`n!!! Synes det har vært så mange som har testet positivt i det siste, koselig det da - men jeg vil også være med på festen, hehe =)

Håper på positiv EL-test snart, var helt negativ i går, men er kjempefornøyd med murringene nå altså =)

Godt tegn å ha vondt, hihi...

Hvordan står det til med dere andre jenter??

Hvordan ligger dere i gang i syklusen, EL-jakt osv??

Tirilgirl - ikke lenge igjen til IKM for deg - jeg gleder meg på dine vegne og krysser alt jeg har minus bena disse dager, hehe =)

Ha en strålende fin dag!!!

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen min kjære venn:)

Så toppers du fant EL, men ikke fult så topp med den UVI`n da........men kjenner jeg deg rett stopper ikke den deg:)

Jeg har vel IKM neste uke, rundt den 4. november. Har jo mange ting jeg kjenner på i kroppen, men vet ikke om det tyder på at noe har skjedd. Dette er jo første gang på dobbel pergo, så vet ikke om det er bare pergo symptomer eller symptomer på noen annet......det er jo det som er så frustrerende med denne pergoen synes jeg:/

Men jeg kjenner godt på kroppen som du også gjøre det, at håpet og forventningen er der, men begynner også og kjenne og merke at denne prøvingen tar på og man er sliten både fysisk og psykisk. På en måte jeg ikke har vært tidligere. Men det er vel fordi dette opptar så mye av tankene våre, 24/7........

Derfor min kjære venn håper jeg det er vår tur snart til en positiv test og finne liv på UL og få et fint svangerskap med en herlig gevinst i enden:)

Takker for at du er til..........klem:)

Skrevet

Hei hei jenter...

Er på dag 16 i dag, tror kansje el kom veeeldig tidlig denne pp bare ett par dager etter tanta dro... ;-)

Så nå er jeg ikke sikker på når IKM er alikevel, men regner 35 dager som forrige pp.

Hvordan har det vært for dere, har syklussen blitt noe kortere på

pergofri mnd?

Så leste jeg her inne om babyklister, og lett påvirkelig som jeg er så måtte jeg jo kjøpe meg en flaske jeg også...

Nå venter jeg bare på at den skal komme i posten så jeg kan begynne å ta den, ble sendt fra DK i går... (Håper den kommer fort...)

Det blir bra, pergo for å bedre eggkvaliteten og babyklister for å bedre miljøet i livmor, og zink til mannen...

Nå er jeg lei av å vente så nå kjører vi på og ser hva som skjer, hadde kansje håpet jeg skulle slippe prøverør...

Og så er det den siste utfordringer som vi alle har hver mnd da, og prøve å ikke tenke så mye på om man er gravid eller ikke...

Sliter med den hver mnd jeg, enda jeg sier høyt og lavt at :

"nei da vennen min, skal prøve å ikke bli så skuffet denne gangen, forventer jo at mens skal komme"

Så kommer tanta og jeg blir skuffa som f...

Nei, vi får krysse fingre og tær å håpe det blir oss snart, vi har jo ett lite pergoess i ermet. ;-)

Lykke til jenter XXX

Klem

Skrevet

Dag 25 her - veldig ømme og stikkende pupps denne syklusen også (men det vet jeg nå er Pergoen som tøyser med kroppen min)

Tok en test idag, men det er jo aaaaltfor tidlig - skjønner ikke hva jeg tenkte på - har ikke IKM før søndag/mandag, hvis det stemmer med 30 dager som jeg hadde sist pp på Pergo.

Håper egentlig jeg ikke er gravid nå - vil veldig gjerne få tatt vaksinen før jeg blir det.

Skal ta ny test lørdag - da skal vi ha fest hjemme, så må vite mht mat og vin-inntak :-)

Lykke til alle sammen her inne !!!

Skrevet

Hei jenter! Jeg slenger meg med i denne tråden jeg. Jeg er på dag 9 i dag og på min 1. doble pergokur denne pp. Startet med tabl på dag 3 og fikk positiv el-test i dag. Får vanligvis pos el-test dag 12/13, og i fjor på enkel pergo på dag 15/16. Kvakk litt til da jeg i dag fikk positiv test. Reiste til gyn for å sjekke folikler. To stk på 17.5 mm. Skal ta el-sprøyte i morgen. Kjempespent.

Ble veldig overrasket da jeg kom til gyn i dag og han sa det var tid for pregnyl. Kjenner vanligvis el i flere dager før den kommer. Ikke kjent noe denne mnd, foruten forrige dagen da jeg hadde noen murringer på ettermiddagen. Tenkte det var bivirkninger på pergo. Men, nei da. Var nok de to flotte eggene som begynte å ta litt plass.

Hadde veldig bivirkning på enkel pergo i fjor, men mener å huske at det først kom nærmere ikm. Er lov til å håpe at det ikke kommer noen denne gangen da. Uansett, det er verdt det. Hva gjør vi ikke for at det skal bli spire på oss.

68mamma; Håper av hele mitt hjerte at du ikke kan drikke vin på lørdag;-) Kanskje er det for tidlig med positiv test allerede på lørdag så du får ta det pent da;-)

Har dere lest innlegget fra henne som prøvde i 3 år og ble gravid når hun begynte på lavkarbodiett? Gjør det. Kan kanskje være en ide å kutte på karbohydrater selv om en ikke nødvendigvis trenger å gå ned i vekt. Har lest en del om det siste uken, og mindre karbohydrater påvirker faktisk hormonproduksjonen vår.

Masse lykke til alle sammen. Måtte det snart bli vår tur!

FORVENTET IKM:

- Meg og Lille Snuppis 2 MA, (33 år, gift, en jente -06, 2MA -09, bor i Buskerud) 3 doble pergokurer, IKM 12 Nov

- Tirilgirl IKM 4. november etter dobbel pergokur:) Er 40 år og bor i Drammen-

-Tuppa prøvd lenge 1 kjemisk graviditet,25 år,forlovet,bor i buskerud,IKM ca.31 okt

-Ine -79 (30 år, "vil bli fridd til"-treige gubbe!!!, jente -06, Akershus), IKM på onsdag, men mulig det ryker en test allerede i morgen..

- KimbosBaby(24 år, Østfold) IKM ca 16 Nov første pausemnd etter dobbel pergo.

anneman IKM ca 19 nov (pausemnd.etter dobbel pergo}

- Så gla'; IKM ca 12. nov. (41 år, samboer med to barn fra et tidligere forhold. 13 og 19 år, samt en liten engel 07. Bor i Vestfold. 1. doble pergokur)

GRAVIDE:

- Solisolden

- Loyse Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 18juni

- Ine- 79 (j-06, 1MA feb. -09)

Skrevet

Hei så gla'

Koselig at du vil være med på denne tråden også - som du ser så er det litt lite aktivitet her for tiden, men håper det vil ta seg litt opp igjen...

Jeg også startet med pergo på dag 3, (tredje og siste dobbelkur) og jeg er i dag på syklusdag 17, fikk positiv EL test på dag 13 og 14 og hadde mest sannsynlig EL på dag 15 eller i går på dag 16... Har hatt sengevals hele uken, så skulle ha dekt opp for alle dagene + litt til =)

Så er det disse lange dagene frem mot IKM da - "bare" 10 dager igjen til en evt positiv test =)

Oj, så flott at du fikk EL så tidlig da, spennende med to store folikler - jeg krysser fingrene for deg nå altså =)

-68mamma: Hvordan går det?? Tatt en test i dag? Spent på dine vegne nå altså =) Du må huske på å oppdatere oss da, hehe =)

Leste innlegget til hun som gikk på lavkarbo ja - absolutt verdt å prøve synes jeg =)

Nei, nå må jeg ta meg av min lille snuppis på 3 år som har blitt syk i natt - stakkars liten med oppkast jevnlig i over 8 timer nå - huff, håper det går bedre utover dagen i dag!!!

Ha en strålende fin helg jenter =)

Klem fra

Skrevet

Hei hei Meg og lille snuppis! Vi er tilnærmet helt likt i løypa vi. Blir spennende å følge hverandre. Håper det blir god avkastning på aksjene dere har lagt inn nå. Det hadde virkelig vært vel fortjent. Håper det går bedre med lille snuppis. Oppkast er jo så forferdelig ubehagelig.

Jeg satte el-sprøyta fredag morgen, og vi hoppet i køya ved 21-tiden i går kveld :-) Tenkte å legge inn noen aksjer nå på morgenen også, men det er grytidlig ennå og sambo sover. Men, han våkner jo etter hvert:-)

Ja tiden frem mot ikm er laaang. Men, jeg har nettopp begynt å skrive på siste oppgave i studiet jeg holder på med, så håper jeg greier å konsentrere meg om den, og at tiden da vil fly.

Ha en fin søndag alle sammen!

Skrevet

Hvordan står det til med alle pergo damen her inne:) Sier som meg og lille snuppis, det er til tider veldig stille på tråden her inne......lurer på hvor folket har blitt av:)

Nå er det ny uke og nye muligheter for oss alle:) Håper det blir mange glad nyheter i tiden fremover:)

Klem fra meg..............

Skrevet

Siste nytt fra meg :

IKM idag og negativ test.

Egentlig mest lettet - vil nå hoppe over neste EL og få tatt vaksina først.

Det er skummelt nok å gå gjennom en graviditet om jeg ikke i tillegg skal gå og bekymre meg for hva slags skade jeg kan ha påført barnet med en influensa (eller en vaksine - den er jo ikke akkurat gjennomtestet på gravide) eller stadig være redd for en abort.

Har kommet til at å stå over en syklus er en liten pris å betale for å være sikker på at barnet ikke tar skade - det haster jo ikke SÅ mye å bli gravid akkurat i november at jeg vil risikere liv og helse til hverken den nye eller mine eksisterende barn :-)

Har kjøpt med Persona og skal bruke den til jeg har fått vaksinen - røde og grønne dager :-)

Så nå venter jeg bare på at tanta kan komme.

Lykke til alle sammen !!

Skrevet

Hei

Ja, jeg har vel vært en av de "fraværende" siste mnd... Hadde bestemt meg for å prøve å la være å gå inn her, men nærme ikm så dras jeg inn likevel.

Jeg har tatt min 3`dje kur med dobbel pergo, og etter min registrering så hadde jeg en tidlig eggløsning. Så egentlig skal jeg etter mine antagelser ha ikm i dag. Etter vanlig syklus er det ikke før neste mandag.

Men fredag hadde jeg mensmurring, og så hadde jeg det omtrent hele dagen i går. I natt våknet jeg av verk, og da er det bare å lete frem ob-pakken og ha den klar i veska, sammen med en pakke paracet.

TR har ikke kommet ennå da, men puppene er bare myke og ikke ømme, og kvalmen som jeg hadde litt før har gått over. Murrer skikkelig også, så nå føler jeg nesten at jeg bør omvende tankene mine til at kanskje jeg ikke får barn...

Har jo prøvd i 3 år, og gått uten prevensjon i 4...

Har en kur igjen med pergo, og det blir vel siste krampetaket... Tar den kuren etter en pausemnd nå.

-68 mamma-: Synd du har negativ test... Skuffende hver gang man ser og studerer på den hvite testen... Men som du skriver så er det en litt vanskelig periode å bli gravid på kanskje, mtp vaksine/ikke vaksine etc. Så det er bra du føler deg mest lettet da. MEN lykke til neste mnd ! :)

Dere andre; det blir spennende å følge med dere til ikm, og håper alle får positive tester!

klem

Skrevet

Syklusdag 20 - synes det stikker litt i livmoren eller at det er aktivitet der, brystene er ihvertfall super-ømme, føler meg trøtt også!!!

Bare 4 dager igjen til en evt positiv test =)

Håper, håper, håper...

Pergotime + Babyklister + Progesta Care + Folat + Møllers dobbel (A+D+E+omega3) er oppskriften min denne pp`n - nå gjenstår det bare noen dager igjen, 4 dager til en evt positiv test og 8-9-10 dager til IKM =)

Ha en strålende fin dag =)

Stooor klem fra

Skrevet

4 dpo i dag. Har noen "symptomer" som bare egentlig er bivirkninger av pergo, pregnyl og crinone. Egget har jo ikke rukket å feste seg ennå så trettheten må være bivirkninger. Tok en g-test igjen i morges, og nå ser det ut til at pregnyl/hcg er på vei ut, for i dag var testen negativ. Da er det bare å håpe at den til uka, når testefesten begynner, blir positiv.

Denne pp har jeg brukt dobbel pergo, pregnyl og crinone. Startet dessuten opp med lavkarbo for 15 dager siden og har gått ned 3.5 kg. Drikker masse vann og tar folat, multivitaminer, sink, selen og b-vitaminer.

Håper vi får mange positive tester her inne nå :-D Det fortjener vi! He en fin dag alle sammen.

Måtte sjekke g-testen en siste gang. Det er en svak svak strek der faktisk. Har kommet i etterkant den da. 2.5 timer siden jeg tok den. Får ta en i morgen også. Må være helt sikker på at hcg pga pregnyl er ute av kroppen før testefesten begynner. Godt jeg har mange tester :-))

Skrevet

Lykke til med testingen "Meg og lille..." og "så gla' "

Blir spennende å følge med dere, og alle andre her! :)

For min egen del så trodde jeg at jeg fikk mensen på mandag etter å ha våknet søndagsnatten i skikkelig menssmerter... Dette har sakte men sikkert gått over...(!!)

Nå er jeg ordentlig oppblåst og det stikker ordentlig. Er min 3'dje doble pergo-mnd dette, og jeg merket godt bivirkningene denne gangen mens jeg tok pillene... Eggløsning kom litt tidligere enn vanlig... TROR jeg... Dvs jeg egentlig har ikm på søndag eller mandag denne uka, MEN om jeg fikk el når jeg antar, så hadde jeg ikm i går...

Jeg har likevel ingen andre symptomer som er ekstra spesielle. Kvalmen som kommer og går har jeg som vanlig pms. Trøttheten også! Puppene har ikke vært ømme denne perioden, bare brystvortene rett etter el. Ikke nå lenger... Snålt. Dette varierer veldig med meg fra pp til pp...

Tør liksom ikke håpe for mye, er så kjedelig å bli skuffa for 36'te gang... 3 år siden sa, faktisk på fredag... OG det er da jeg tenkte å svi av en test... Greit å avkrefte til helgen liksom... Så enten så er det 3 dager før ikm, eller 3 dager over...

Ja, da fikk jeg lufta litt tanker! :-P

Lykke til denne pp jenter!! Vi krysser fingrene sammen!!

Skrevet

Oj Nellybelly - 3 år og sikkert lenger enn det!!!! Nesten dobbelt så lenge som meg og jeg synes at jeg er/har vært en sliter her, uff og uff....

Håper virkelig at du har en liten spire på gang, må være spesielt å svi av en test på fredag, istedet for å huske denne dagen som noe negativt - håper jeg for din del at testen blir positiv og at denne fredagen blir snudd om til noe positivt - ønsker deg bare lykke, lykke til =)

Stooooor klem fra

Skrevet

Ja, det har vært en lang tur... Men det var lenge etter 5 mnd også, men verst etter 1 år... Etter 2 år begynte jeg å ta tak. Etter noe utredning, uten svar, så har det plutselig gått 3 år... Og sånn går no dagan... Men her er jo alle slitere, om de har prøvd 1 eller flere år!!

Ser at du har gått på 3 doble pergo du også. Har du hatt like bivirkninger og like lange perioder hver gang?

Ønsker deg masse lykke til på ikm 12. november!! :-)

Ja, det hade vært veldig fint å få en positiv test på fredag. Enten er det etter eller før ikm, denne pp er jeg helt i villrede... Mye skjer i magen, men er nok redd for det er pms og pergo som tuller med meg.

Takk for lykkeønskninger! :o) Og right back attcha!! ;o)

Stooooor klem tilbake!!

Skrevet

Hei igjen jenter! Stille her for tiden!? Hvordan går det?

Jeg turte ikke teste i dag likevel... Var ikke overbevist...

Tempen har ikke sunket i dag da, men nå kjenner jeg mensmurring igjen, så nå kommer tr!! Grrr! HOLD DEG UNNA!! :o(

Den pergoen er veldig bra finnes! Men den er veldig slu også! :-( Lurer meg trill rundt!

Kommer liksom ikke over at jeg på søndag våknet av DE menskrampene, etter murring hele helgen, og så kommer ikke tr... Kvalm var jeg også! Så ble det stille leeenge, helt til litt svak murring nå. Merkelig. HVORFOR liksom!?

Puppene er ikke ømme i det hele tatt, er ellers ekstremt trøtt. Og det har stukket og styret på inni magen en god stund.

Ikm er vel egentlig på mandag, men etter da jeg tror jeg hadde el (tidlig denne pp) var ikm på mandag/tirsdag...

Denne gangen ble jeg lurt! IGJEN! Og grundig!

Bra jeg har en ob og en sjokolade i veska til når tr kommer. Litt trøstesjokkis! :o)

Men dere, hvordan går det med dere andre?!

Skrevet

Hei Nellybelly! Håper ikke du får brukt for den ob'n på mange mange mdr. Sjokoladen kan du spare til feiring av positiv test :-) Jeg har alltid hatt mye murringer som har kommet og gått når jeg har vært gravid. Masse lykke til!

Jeg er småkvalm, trøtt og fysen, også tisser jeg vanvittig ofte. Var oppe en 4-5 ganger bare i natt. Kan denne tissingen være bivirkning på pergo eller crinone da??? Ellers får jeg fortsatt svake positive tester pga pregnyl. Nå er det bare med godviljen jeg greier å se streken altså. Men, fortsetter å teste jeg. Kanskje den plutserlig blir sterkere en dag *håpe, håpe* En ordentlig positiv test på søndag og farsdag hadde vært bare helt fantastisk. Men, det er nok å håpe på for mye. Jeg har aldri testet positiv føre ikm som jo ikke er før torsdag/fredag. Men, de gangene jeg har fått positiv test, så har jeg heller ikke testet før ikm...he, he...Jo, det er lov å håpe! I hodet mitt er jeg veldig gravid, men føler meg likevel ikke gravid. Det blir ei spennende uke.

Meg og lille snuppis; Har du testet noe mer? Veldig spent på dine vegne nå altså. Håper du kommer inn med en skikkelig glamelding snart :-)

Jeg heier alt jeg kan på oss alle sammen! Ha ei riktig god helg!

Skrevet

Hei så gla' !

Ja, den sjokoladen skal nok spises uansett hva som skjer! Den ligger der og frister, men vil ikke spise den før søndag. Og da vil jeg spise den pga positiv test!! :-)

Du har jo symptomene da så gla' ! Jeg tisser ikke så ofte jeg da... men det er jo et symptom det også har jeg lest! Vet ikke om pergo eller crinone har noe med det å gjøre! Får håpe ikke! :)

ååååå, håper streken blir sterkere og sterkere! Du er heldig som har tester liggende! Jeg har ingen billigstrimler igjen, bare 1 QR liggende på lur i skapet.

Ah, tenk å få positiv test på farsdagen da!! Det hadde vært noe!

Masse lykke til!!

Skal nok innom her et par 100 ganger til i helgen, så skal følge med deg og dere andre! :)

Skrevet

Liten oppdatering...

Tok test i går, og den var negativ, og heeeelt hvit! Har murret en del i helgen, så ble forberedt på tr.

Tempen har ikke sunket, men er egentlig litt høy.

Puppene ble ømme i gårkveld, og økende...

Trøtt som et slips!

Og i går og i dag har jeg blitt ordentlig kvalm igjen

Fryser!

Vil liksom ikke tro på den testen da, men innser at det må jeg bare gjøre. Er på dag 31 i dag.

Er det flere som blir kvalm og får ømme pupper dagen før (et par dager før) mensen? Det er vel tilfellet med meg denne pp...

Før har liksom ømmheten i puppene forsvunnet dagen før ikm, men nå har jeg ikke merket noenting av det før nå... Tror den pergoen tuller bra med meg nå...

Skrevet

Hei igjen jenter =)

Oppdatering fra meg...

Har hatt teste-fest i helgen jeg da - dumme meg, både to og flere ganger og alle er like negative - aner ikke hvorfor den ene ble positiv etter at tiden hadde gått ut, men noe dritt at det gir falske forhåpninger..., æsj =(

I dag på syklusdag 26, 10 dpo ser det ut til at jeg begynner å spotte(!?!#&¤§#?!!) eller i beste fall festeblødning =) ? Men har ikke store troen nå altså =(

Må si jeg ble superskuffa da jeg testet negativt i går og negativt i dag...

Har lyst til å legge inn "årene" for en stund nå - orker ikke dette lenger! Har også en mistanke om at det "feiler" mannen noe uten at jeg kan si det med sikkerhet - bare en liten tanke!!! Men vi har jo fått det til før - det nydelige resultatet er i barnehagen nå, så hvorfor får vi det ikke til denne gangen??

Dersom ikke TR kommer for fullt disse dager tar jeg en ny test på IKM dagen som er sånn ca på torsdag/fredag - ja jeg vet at jeg tester tidlig, men jeg har testet tidlig (ca på dag 24) i alle svangerskap - fem eller seks totalt, så derfor tror jeg ikke det har skjedd noe denne pp`n heller... =(

Går vel inn i 20 pp jeg da, men nå er det pergofri måned, og jeg skal ikke innta dette "dritet" igjen - det er en hormonkur uten like - aaaaaltfor tøff for min kropp... Tålte godt de to første kurene - men denne siste og tredje dobbelkuren var litt i tøffeste laget... Masse bivirkninger av det "ekle og ubehagelige" slaget

Vi er jo så heldige at vi har en datter på 3 fra før, så vi får kose oss med henne og så får man se det positive i det da - da slipper jeg/vi å bruke prevensjon i fremtiden da!!!

Nei, jeg er nok kanskje litt pessimistisk i dag - sorry jenter - var ikke meningen å være negativ, men jeg har tydeligvis ikke dagen min i dag =(

Hjemme fra jobben i dag er jeg også - føler meg absolutt ikke bra, svimmel, trøtt, og uttafor. Skal til legen kl halv ett - håper jeg får sykmelding ut uka så jeg får tid til å komme meg på, synes det har gått litt i ett i det siste og jeg er virkelig sliten, og sliten av det psykiske hver måned når TR kommer. Hormonene mine er nok i stor ubalanse vil jeg tro =/

Har fortsatt ømme bryster og synes det er er så aktivitet i magen, så pms eller pergo symptomene står i kø, hehe...

På lørdag natt til søndag var jeg utrolig kvalm, og jeg også fryser og fryser - men test i dag viste jo negativt - så jeg også blir lurt trill rundt av pergoen...

Du er ikke den eneste Nellybelly - men så lenge TR ikke har kommet ennå, får vi prøve å være positivt innstilt inntil hun kommer... Krysser fingrene for at du får en positiv test i løpet av uka =)

så gla`: Jeg håper du også får positiv test, krysser alt jeg har minus beina, hehe =)

Gleder meg til å få en oppdatering =)

Stoooor klem fra

Skrevet

Meg og lille snuppis: testefest er både spennende og frustrerende.Så dumt at det ikke gikk i forhold til den ideelle farsdagsgaven. Nå har jeg gjort det samme som deg - fått positiv test etter at tiden gikk ut. Vet at det ikke teller, men forhåpningene steg. Har aldri skjedd med tester tidligere. Har de vært negative har de forblitt det også.

Krysser fingrene for at vi i løpet av noen dager får ordentlige positive tester. Vi må bare være positive så lenge tantekreket holder seg

unna :-)

Hvordan går det med dere andre?

Skrevet

*meg og lille snuppis* og "så gla' "

Hvordan går det med dere og testingen? Har dere fått positiv test nå?

Er spent på dere!

Skjønner frustrasjonen Meg og lille snuppis, og tenker på å legge inn årene selv... Men du må ikke gi opp!! :)

For min del, så har jeg hatt utrolig mange tegn denne pp.

-Frostig

-Murring

-Sliten i korsryggen

-Kvalm

-Blødde neseblod et par ganger

-Ømfintlig tannkjøtt, blødde bare jeg spiste en pære!!

-Høy temperatur mot ikm

-Skrev jeg kvalm?? :(

-Stikking og strekking i magen

-Ømme pupper rett før tr

-TRØTT

Ja, TR kom i dag... på dag 32... Ingen bombe, med negativ test på søndag, men man håper jo i det lengste uansett!

3 år siden sa akkurat, så nå synes jeg det jaggu er på tide!! :-(

Har hatt "utredning", ingen endometriose, har eggløsning (iallefall den ene mnd de testet), stabile sykluser, og mannen har litt dårlig kvalitet, men der er liv. Mer har de ikke sjekket i løpet av 1.5år...

Litt frustrasjon som må ut merker jeg nå, beklager. Men det er så godt å ha dere her inne! :)

Mannen vil ikke være med på ivf eller noe sånt, så jeg føler at NÅ går den biologiske klokken veeeeldig fort...

Har 1 dobbel kur igjen med pergo, 4. kuren det. Men gruer meg til å ta den. Det var så innmari kjipt nå sist. Mye bivirkninger...

Tror jeg vil vente til etter jul med den. Tror jeg har godt av en liten pausemnd eller to...

Jaja, jeg får spise tr-sjokoladen min i dag da iallefall....

Lykke til jenter!! Spent på hvordan det går med alle dere!!

Skrevet

Hei Nellybelly =)

Så dumt at TR dukket opp på dag 32 da - æsj, 3 år er lenge som prøver ja... =(

Tok en test i dag også (den siste jeg hadde liggende) og den ble negativ i dag også (ikke positiv etter at tiden hadde gått ut heller) - er på dag 27 i dag - så har nå ingen forhåpninger, nå vil jeg bare ha TR så jeg kan gå inn i ny pp - pausemåned med pergo skal jeg også ha nå og har ikke tenkt å begynne på pergo igjen før evt etter jul, må få ny resept også - tror heller ikke jeg gidder å prøve så mye før jul nå, er sliten og møkk lei prøvingen...

Tenker jeg får TR torsdag eller fredag - har mensmurringer og vondt i korsyggen så den kommer nok snart. Hadde positiv EL test tirsdag og onsdag for 14 dager siden...

så gla` - jeg krysser virkelig fingrene for at testene blir sterkere positiv og innen tidsfristen!!! Vi får holde hverandre oppdatert =)

klems

Skrevet

Hei igjen jenter =)

Da har jeg bestemt meg for å trekke inn "årene" for en liten stund - kommer nok sterkere tilbake etter jul - men akkurat nå tror jeg ikke at jeg orker denne prøvingen mer...

La ut dette innlegget på Bli Gravid - så kopierer det inn her:

"Har nå forsøkt å få barn nr 2 i snart 2 år - blitt gravid to (kanskje 3?) ganger i 2009 men mistet alle gangene... Nå er jeg sliten og lei og tenker at det kan være bra å ta en liten pause ett par måneder!!!

Ville bare si at dere er noen fantastiske damer her inne - og det å kunne få dele og erfare alle de innerste tankene våre her inne har hjulpet meg gjennom denne prøvetiden på godt og vondt!!

Ønsker dere alle sammen lykke, lykke til videre - dersom det skulle dukke opp en positiv test hos meg i løpet av nærmeste fremtid skal jeg stikke innom her med en liten oppdatering - men enn så lenge ser det ut til at jeg ikke er gravid denne pp`n heller. Negativ test i dag også på CD 27 - derfor trekker jeg inn "årene" for en liten stund - og kommer sterkere tilbake senere - for jeg kommer aldri, aldri, aldri til å gi opp å få ett barn til =) Det er en fantastisk gave og ett mirakel å få oppleve det å bli mamma - og det er ingen selvfølge å kunne få barn...

Lykke, lykke til jenter, ha en riktig god jul og ett godt nytt år og måtte dere alle sammen få ønsket deres oppfylt med en liten spire i magen på nyåret =)"

Tusen takk for en kjempekoselig gjeng her inn på pergotråden, kommer til å savne mange av dere, men blir savnet for stort skal jeg nok stikke innom en liten tur - ønsker dere alle sammen lykke, lykke til =)

Stoooooor klem fra

Skrevet

Fy f.... jeg greier jo ikke holde meg borte fra BIM mer enn høyst ett par dager og så måååååå jeg bare inn og se, lese og skrive, arghhhh - for en bim`oholiker jeg har blitt, hehe =)

Tror jeg heller må prøve meg på en såkalt nedtrapping ja - fra 10 ganger om dagen og nedover til 1 gang om dagen og så til slutt snakker vi dager osv, osv... hehe, vanskelig å kutte tvert, selv om kanskje det hadde vært det beste, hehe =)

Fått det j---- tantekreket på besøk - kom i dag!!! Tok først en test på morgenen i dag siden jeg hadde IKM i går - to timer etter testingen kom TR!!!!!!!!! Skikkelig drit altså - hadde jo håpet sånn på at det skulle skje noe nå, hadde så lyst til å gi mannen min en positiv test i hånden og si at jeg har termin på hans bursdag!!! Det ble ikke noe av nå heller =(

Da går jeg inn i min 20 pp da - æsj =( Og pausemåned på pergo - tror ikke jeg kommer til å begynne med pergo igjen før kanskje etter jul - vet ikke om jeg skal begynne da heller - da nærmer det seg jo mai og evt AIH eller IVF... Vi får se hva som skjer, akkurat nå skal jeg bare "deppe" litt i helgen - har vært å kjøpt meg en flaske rødvin, og spekemat og roastbiff, har også tenkt å få tatt den hersens sv.influensa vaksinen. Tror jeg stikker og tar den på mandag =/

Ha en strålende fin helg jenter og pass godt på dere selv =)

stoooooor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...