FruBoger fødeklar Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Noen med erfaringer? Fått time (ønsket meg tidlig time..koselig det:)) i november hos Jordmor Ellen, familiens hus på Årnes.
Trultemor73 Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Hei! Veldig koselig der. Er ikke hos Ellen, men hos Rona. Skal dit om 1 uke. Er i uke 17 da. Var der sist svangerskap også, og da var jeg også litt i åpen barnehage, som er på samme sted. Der har de to halve dager i uken for spebarn. Dette var før vi fikk stelt i stand "barseltreff". De hadde også temadager, blant annet om amming. Håper du blir like fornøyd.
Trultemor73 Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Hei på deg, igjen! Pratet med tante i går og hun fortalte meg at Ellen som jeg hadde som jordmor i mitt første svangerskap, hadde begynnt å jobbe på Årnes igjen. Hun er bare kjempekoselig, omsorgsfull og flink. Gled deg:-)
Ronja&Odin Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 tror du jeg får tidlig time på årnes også?? har time hos legen den 15 desember og da er jeg 14 uker alt:p
FruBoger fødeklar Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg ringte og spurte jeg, hun sa det ikke var så vanlig for de pleide å være hos lege først og litt mer uti svangerskapet. Men jeg sa jeg ønsket å bli kjent med stedet og høre bebisen om det var mulig. Så det gikk da greit:) Ring dem du! De er så snille så Spør om å få Ellen da;) Hehe..!
Trultemor73 Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 Hei, igjen! Vet at de som tilhører Årnes og Neskollen har Ellen. De som tilhører Auli, Haga og borti der har Rona. Har hatt begge jordmødrene, og begge er veldig koselige. Det er vanlig med første jordmorbesøk i uke 16. Men en velger jo hva som passer en best. Er jo gratis for oss som er gravide og de nekter nok ingen å komme. Tror de har nok kapasitet. Første legebesøk hadde jeg i uke 8. Det var legen min som ville det. De fyller ut svangerskapspapirene.
Ronja&Odin Skrevet 24. oktober 2009 #7 Skrevet 24. oktober 2009 jeg bor i skogbygda, vet du hvem av jordmødrene jeg får da?? skal ringe på mandag jeg=)
anna_duck Skrevet 24. oktober 2009 #8 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg hadde Rona sist - stortrivdes med henne ;-) Til dere her på denne tråden - hvor i Nes bor dere, og når har dere termin? Kanskje noen av oss kjenner hverandre -eller kan bli kjent? Det hadde vært koselig!
FruBoger fødeklar Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg flytter til Årnes til helga faktisk, så å si sentrum av stedet. Og har menstermin 12juni! Hadde vært koselig å blitt kjent med noen folk i nærheten, blir fort isolert og ensom når man er nyinnflytt med mammaperm/bebis
Ronja&Odin Skrevet 25. oktober 2009 #10 Skrevet 25. oktober 2009 jeg bor i skogbygda, og har bodd her et år i desember... er 20 og venter mitt andre barn, menstermin den 16 juni=))) kjenner ikke noen mødre her i området så hadde vært koselig og blitt kjent med noen=)
Ronja&Odin Skrevet 27. oktober 2009 #11 Skrevet 27. oktober 2009 jeg har og fått time hos jordmor ellen=)) ikke før 20 november da men:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå