Knotten & lille persille Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Hva gjør dere som har baby som nekter å sove selv? Lille persille har i 6 mnd gamle liv vært flink til å legge seg både dag og kveld. Har som regel sovnet ved puppen, men det har jeg tenkt i mitt enkle sinn at har vært ok. Nå skal jeg begynne å jobbe igjen om to mnd og pappaer har som kjent ikke pupp, dermed må jo avvenningen igang. Nå nekter hun plent å sove. Sovner ikke av seg selv eller ved byssing. Skriker og skriker. Tidligere kunne hun faktisk legges ned og sovne av seg selv uten for mye styr, men det er det slutt på nå. Dette skjer både dag og natt. Jeg gir skjelden etter på kvelden, da vet jeg at hun er mett og tørr og da sovner hun innen en times tid, som oftest når hun får ligge på magen. Om jeg gir etter og gir pupp, har vi det gående hele natten. Men på dagen er det så altfor lett å rulle ut puppen. Vet jo ikke helt om hun er sulten.... ofte spiser hun mye når hun da får pupp for så å sovne. Jeg pleier å gå inn til henne hvert 5. min på kvelden og roe henne i sengen. Tar henne ikke opp. Hva gjør dere andre? Er litt uvant med et troll som ikke sover, er nok litt for godt vant:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå