☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Hvordan går det?? Å du kan tro jeg tenker positive tanker og heier på deg nå!!!! Er så spent, har du testet i dag eller?? Ellers er jeg i dag på syklusdag 5, tredje dag med dobbel pergo, bare 2 dager igjen av kuren... Måtte kaste inn håndkle i dag og bli hjemme, sykt vondt i magen og føler meg utrolig sliten - så ble hjemme fra jobb, klarer nok å karre meg til jobb i morgen, sa til sjefen at jeg kom i morgen, men måtte ha dagen i dag på meg - sa selvsagt ikke hva det var da =) Åååå - jeg er så utrolig spent på dine vegne - du må oppdatere oss litt i løpet av dagen da =) Stooooor klem fra
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 19. oktober 2009 Dytt - ser at du er her nå Carina =)
Carina har to små gull Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Hei du Så Ikke denne før nå Tror jeg holder på å bli tullete. IKM på lørdag som var, men testen var helt blendahvit, ikke antydning til en skyggestrek en gang. Så går egentlig bare å venter på at tanta skal dukke opp, men hae foreløbig ikke skjedd en dritt. Tanken har falt meg om jeg ikke har hatt EL denne mnd, fikk jo aldri positiv test. Men hadde jo masse utflod med tråder med blod i lørdagen for 2 uker siden så regna med det var EL. Og i tillegg hadde jeg noen skikkelige eggløsningsmerter. Har egentlig ingen symptomer på å bære gravid i det hele tatt, kan være litt små kvalm til tider, men det kan jo være innbilte. Prøvd å kjenne på tappen, den veksler mlm å være høy og lav og er hard og plugget igjen. Men jeg er ikke flink å tolke den. Har ikke tanta kommet til onsdag blir jeg å ta en test. Vet jo ikke hvor langt jeg var sist jeg fant ut at jeg var gravid da det ikke var planlagt. Men da hadde jeg i allefall symptomer. Går bare å kjenner etter de symptomene nå, men trenger jo ikke å være likt for hver gang. Håper pergomnd hjelper deg med en liten spire denne mnd, syntes du har venta evig nok nå på den lille spira. Og føler du deg ikke i form så hold deg hjemme, sjefen har jo ingenting med om hvorfor du er hjemme. Man må jo kunne ta litt vare på seg selv også. Jeg har langfri fram til onsdagskveld. Deilig med noen ekstra dager hjemme
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2009 Arghhhh - så frustrerende det må være... Forrige pp gikk jeg 5 dager over IKM, det er såååå frustrerende når testene bare forblir blendahvite, så lenge TR ikke har kommet kan det være håp - noen produserer jo hcg veldig sent også, men samtidig kunne det jo være greit å innstille seg på nok en pp, så får man heller bli positivt overrasket dersom en test skulle si noe annet =) Hold oss oppdatert da, tenker masse på deg!!! Klem fra
Carina har to små gull Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 ja skal nok komme med ei oppdatering Ja e litt frustrerende at ikke testen bare kan bli positiv...men har forberedt meg godt på at tanta kan dukke opp når tid som helst. Er jo ei pine å gå på do...
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2009 Ja, jeg vet så altfor godt hvordan du har det nå!!! Håper den dumme TR holder seg vekk =( Trøsteklem fra meg til deg =)
Carina har to små gull Skrevet 19. oktober 2009 #7 Skrevet 19. oktober 2009 Håper den holder seg laaangt unna. Skulle bare ønske jeg kjente noen ting. Skal hive meg rundt med husvasken nå mens jeg har tid og så har jeg lova samo en sunn og spennede middag. Bare lurer på hva det skal være. Han villa ha torsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå