LillePersille88 ? Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 God morgen:) Lurte litt på en ting.. Vi prøvde i 11pp før det klaffet, men mistet i MA. Når TR har dratt sin vei, skal vi begynne på 2pp etter MA.. Skal jeg da si at vi har prøvd i 11pp, mistet, og er nå i 2pp? Eller skal jeg si at vi er i 13pp, men har mistet en gang inni der? Hva blir rett?? Takker for svar:)
-68mamma Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Ville regnet det som 13pp, siden det ikek ble noe barn.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Hei! Så leit med din MA Har selv opplevd en av de og det er ikke kjekt!!! Jeg ville tenkt at du hadde begynt på nytt igjen med prøveperioder - siden du tross alt BLE gravid men der kan du se hvor forskjellig vi tenker Lykke til
Indigo 08-10-13 Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg ville også regnet det som 13 pp siden det ikke ble noe barn! Jeg teller ihvertfall sånn etter min ex.u.! Lykke til med videre prøving:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå