Foxi Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Nå krysser vi alle fingrer og tær for at vi blir gravide denne gangen Forloveden min tror fortsatt at jeg er gravid, så vi får håpe han har rett! Jeg tror sønnen min ønsker seg en søster eller bror veldig mye. Det er 2-3 "kompiser" av han som venter på en eller ei, å han er veldig opptatt av hva/hvem som ligger i magen til mamman dem's og om de skal bli storebrødre Han sier til meg at han vil bli storebror. Så vi får se i begynnelsen av neste måned, kanskje han blir det neste sommer Det måtte ha blitt en kjempe fin bursdagsgave Ellers, lykke til alle andre "prøvere" her inne
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Tusen takk for det og veldig lykke til til deg å Mine to har også lyst på en lillebror eller lillesøster - snakker stadis om det - det er koselig det...får bare håpe man slipper å vente så lenge!!! Men man vet jo aldri
Foxi Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2009 Nei man vet aldri. Jeg har ikke IKM før i begynnelsen av nov, prøver og ikke tenke så mye på det for da går det så utrolig mye treigere Men det er jaggu med ikke enkelt Jeg regnet ut på terminkalkulatoren at jeg hadde befruktning rundt dagene 16.okt. Vi rakk ikke å ha samleie den dagen (pga mye jobbing) men 3 dager før og 2 dager etter. Er det sjanse for at jeg kan ha blitt befruktet uansett?? (Håper ) Jeg bare spør rett ut jeg :) Lykke til med prøvingen av vidunder nr 3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå