Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå krysser vi alle fingrer og tær for at vi blir gravide denne gangen :) Forloveden min tror fortsatt at jeg er gravid, så vi får håpe han har rett! Jeg tror sønnen min ønsker seg en søster eller bror veldig mye. Det er 2-3 "kompiser" av han som venter på en eller ei, å han er veldig opptatt av hva/hvem som ligger i magen til mamman dem's og om de skal bli storebrødre :) Han sier til meg at han vil bli storebror. Så vi får se i begynnelsen av neste måned, kanskje han blir det neste sommer ;) Det måtte ha blitt en kjempe fin bursdagsgave :)

Ellers, lykke til alle andre "prøvere" her inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for det og veldig lykke til til deg å :)

Mine to har også lyst på en lillebror eller lillesøster - snakker stadis om det - det er koselig det...får bare håpe man slipper å vente så lenge!!! Men man vet jo aldri :)

Skrevet

Nei man vet aldri. Jeg har ikke IKM før i begynnelsen av nov, prøver og ikke tenke så mye på det for da går det så utrolig mye treigere :) Men det er jaggu med ikke enkelt :)

Jeg regnet ut på terminkalkulatoren at jeg hadde befruktning rundt dagene 16.okt. Vi rakk ikke å ha samleie den dagen (pga mye jobbing) men 3 dager før og 2 dager etter. Er det sjanse for at jeg kan ha blitt befruktet uansett?? (Håper :) )

Jeg bare spør rett ut jeg :) :)

Lykke til med prøvingen av vidunder nr 3. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...