Gå til innhold

Trenger seriøst litt hjelp her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen, jenter.

Har holdt meg litt unna den siste mnd, bare for å ha en ikke-prøve-for-hardt-mnd. Fikk tilbake mens etter pilleslutt den 17.sept, da ble det beregnet EL rundt 1.okt, men den ble forsinket og kom ikke før rundt 9-10.okt. Det vil si, jeg merket det rett og slett på puppene og el-slim. Hadde se 3 ganger rundt el, og litt her og der ellers i mnd. Ikke noen planlagte runder faktisk, utenom EL-sex da såklart :-) Men siden fredag (da jeg gikk på do etter jobb) har jeg hatt masse plager. Fikk plutselig så UTROLIG vondt i bekkenet / eller eggstokker (tror det må være bekken!), for je klarte seriøst ikke gå. Veldig vondt å sitte, og trappene var ett helvett. KJæresten måtte hjelpe meg opp trappene for t jeg i det hele tatt skulle ha sjans til å komme meg opp.

Dette varte i omtrent en halvtime, da det begynte å gå gardvis over etter en ibux (som jeg vet jeg ikke skal ta egentlig, men hadde INGENTINg annet tilstede og jeg var despeeeerat!). Nå kjente jeg også dette på lørdagskvelden (var ute sammen med noen venninner og satt litt for lenge på gulvet når jeg skulle skifte musikk..Etter det har jeg fått mye stikkninger i ny og ne når jeg styrer mye, vasker osv. Harv ikke mens før neste helg da må det bli, Så er ikke menssmerter, de smertene var menssmerter gange med 10, helt jævlig.

Neg. test på billigstrimmel selv om det sikkert er aaaltfor tidlig å ta nå. (begynte btw på folat for 1 mnd siden, så jeg er beredt) :-)

Håper noen kan hjelpe. HVA ER DETTE??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rett sted å henvende seg er nok til legen - det kan være noe galt med tarmer/innvoller eller noe galt i underlivet ditt.

Lykke til !

Skrevet

Jg hadde noe lignende som skjedde meg da jg ble gravid.

Fikk syyke smerter i magen etter å ha spist et par knekkebrød på morgenkvisten. Var på jobb og det varte i ca en halvtime - en time.

Satt sammenkrøket og sleit skikkelig.

Etterpå var det ilinger langs foten og div småplager når jg var aktiv.

Kanskjekanskje??

Håper det blir spire på deg da!!!

Klem

Skrevet

Takk for et seriøst og litt oppmundtrende svar, Nicki82 ':-)

Håper på det jeg også. Kjenner ikke så mye til det hele tiden, men av og til. Har ikke hatt sånn før, så håper jo selv om jeg ikke har vært like aktiv denne mnd!

Alltid like spent før tanta skal komme, eller ikke ;-)

Hvordan går det med deg da?

Klem

Skrevet

Vi er jo her for hverandre i tykt og tynt : )

Har faktisk kjent litt mer intense mense smerter. Prøver å kjenne etter om puppene endrer seg. Hadde vanvittig ømme og voksende, under min korte graviditet. Gleder meg til å kjenne disse plagene igjen, og denne gangen hele tiden ut!!

Tanta kan bare dra dit peppern gror....håper storken kommer til oss om ni måneder : )

Hold meg oppdatert!!! Tvitvi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...