Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da ble det vel som forventet negativ test i dag også,RD 12, og jeg bare går og venter på TR.... Jeg har til vanlig ureglmessige og lange sykluser (30-50 dager), kan jeg risikere det nå og, eller har all tilførsel av hormoner innvirkning på dette?

Holder på å prøve å regne ut om vi rekker å prøve en gang til før jul, men det ser dårlig ut. Det skal vel helst gå en mens mellom, og da iberegnes vel ikke den som jeg venter på nå? Noen som vet?

Gruer meg til å begynne på sprøyter igjen, fikk konstant hodepine av de. Vledig tungt og se for seg at det skal gå bra en gang dette, hadde jeg bare kunne fått noen egg på frys, men de blir aldri bra nok...

Lykke til videre jenter!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140835914-n%C3%A5r-starte-nytt-fors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Synd å høre at du hadde neg forsøk..

Må bare fortelle at jeg har også slitt med lange sykluser og ble litt stresset over at dette kom til å gi meg enda lenger ventettid (da jeg måtte gå en naturlig syklus før oppstart igjen på fryseforsøk).

Men etter første negative forsøk nå i august, fikk jeg mensen på dag 32. Normalt har den kommet på rundt dag 40!

Så tydligvis at det har hjulpet litt på å ha hatt " et styrt hormon regime" på kroppen og syklusen min, og håper det gjelder deg også!! At mensen kommer tidligere for deg også nå, og at det medfører at du kommer raskere igang.

En uke her og en uke der er jo gjerne verdifulle for oss med normalt lange sykluser:)

Lykke til:=)

Hei, takk for svar.

Dag 32, mener du 32 dager etter forrige mens? Får håpe det skjer her også da, og at det ikke går 50 dager igjen til den etter der!!!

Kjenner det på kroppen at den kommer snart, og det er såå pyton og bare gå å vente, tar på både fysisk og psykisk denne prosessen altså.

Hvor er du i prosessen nå da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...