Miranda01 Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Eneste navnet jeg virkelig virkelig liker og har tenkt maaaasse på, er Oliver, men det liker selvfølgelig ikke samboeren min, selv om han ikke har noen idèer selv. Noen som vet om noen navn i samme type stil? Tror jeg har gått igjennom alt jeg, men kanskje noen vet om noe mer:)
Miranda C Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Heter du også Miranda? Jeg gjør det, og ikke ofte jeg har møtt noen som heter det samme, her i Norge ;o) Oliver er pent, men hvis ikke samboeren din liker det, er jo det litt dumt ;/ Kan skrive ned noen av mine favoritter Philip Jonas Maximilian Sander Lucas Kevin/Devin Dennis Michael Sebastian Liam Levi Christian Martin Marius Magnus Nicholas Nicolai Nathaniel Noah Isac Elia
fionaella Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 olve are sander mats arin morten glenn erik bjørnnar annar assar viljar arne dette var det jeg kom på i farten :-)
volve Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Dere må jo bli enige om et navn, og det virker som om dere fortsatt har litt tid før lillemann kommer. Her er noen forslag som jeg mener er litt i samme stil: Cornelius Benjamin Conrad Elliot David Leander Edvard Jonathan Edwin William
Vannmann35 Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Oliver er ok, men veldig vanlig nå. Kjenner selv 4 smågutter som heter dette. Navn i samme stil er: Adrian Filip Felix Mikael Daniel Nikolai
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå