Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Litt detaljert historie her, beklager, men trenger noen ideer før jeg blir gal. Jeg hadde hormonspiral i 2,5 år, fjernet den den 29.september og fikk mensen? 1.oktober. Begynte med samleie da den tok slutt den 4.oktober. Siste gangen jeg ble gravid, den første symptom jeg fikk var veldig sur mage, med masse magsyre som kom bestandig opp i halsen på meg. De siste to dager har jeg hatt veldig mye av det, i tillegg til at jeg har vært veldig veldig veldig trøtt. Begynne å lurer om det kan være noe på gang, men synes det må være alt for tidlig. Er det noen andre her som har opplevd at det er mulig å ha eggløsning veldig tidlig etter fjerning av spiral, eller pleier det å måte gå 9-14 dager som etter vanlig mens? Har så veldig lyst på en baby og spenningen blir altfor mye. Er redd det er bare hjernen min som leker med meg.
lurer og lurer :) Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Hei du! Tror vi er i samme båt! Jeg går også rundt å lurer og lurer om dagen, og tror kanskje det er mest ønsketenkning, men jeg håper jo at det er sant:) Slutta på p-pilla for EN UKE siden, og kjenner nå at jeg er ekstremt trøtt, kan sove i opptil 3 timer på ettermiddagen og fortsatt slokne på kvelden igjen uten problemer.. Er også ganske følsom om dagen, blir lett sur/lei meg. I tillegg noen andre småsymptomer som gult/lysebrunt utflod (sorry). Men er redd jeg ikke har noen svar til deg, dette blir min første, så jeg kan ikke så mye hehe! Men ville bare dele litt opplevelser Så får vi håpe på baby begge to! Jeg er også såå babyklar om dagen, det er det eneste jeg tenker på
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2009 Skjønner akkurat hva du mener! Har det akkurat det samme. Jeg har vært gravid en gang før, og må si at alle symptomene mine slå ut tidlig. (Den gangen testet jeg positivt på en billig test 1 uke før IKM) Så kanskje vi har grunn til å håpe. Det er utrolig slemt av hjernen min hvis den bare tuller med meg. Ønsker deg masse masse lykke til!!
lurer og lurer :) Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Takk hehe:) Jeg sier til meg selv hele tiden at "nei hallo, det er jo altfor tidlig!" Men jammen meg ikke godt å si.. Også leser jeg om andre som har de og de symptomene vettu, og da er jeg i gang hehe:) Kjæresten blir litt gal av å høre på meg om dagen. Men siden du har vært gravid før, hva merket du først? Fortell meg alt! Hehe:) Masse lykke til til deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå