lurer og lurer :) Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Håper noen kan hjelpe meg å tyde dette! Jeg slutta på p-pilla for ca en uke siden, mensen min har alltid vært litt uregelmessig, så den kommer og går litt.. De siste dagene har jeg vært veldig trøtt, er som regel trøtt til vanlig også, med skole og jobb osv, men nå er det ekstremt, jeg kan sove i 2-3 timer på sofaen på ettermiddagen og fortsatt sovne som en dupp på kvelden:) Merker også at humøret svinger litt opp og ned, og at jeg fort kan bli sur/lei meg og at tårene kommer fort. Idag hadde jeg litt gult/lysebrunt utflod (beklager detaljer, men tror de fleste er vant til det her inne) hehe.. Skal etter planen ha mensen nå i slutten av oktober, så jeg får bare vente å se, men det frister veldig å ta en test ila uken! Men hva tror dere? Kan det virkelig ha skjedd så fort, eller er det bare meg som er gravid i hodet? Hehe:) Håper noen av dere har noen gode tips! Setter stor pris på det!
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Heia! Det er jo umulig å si om du er gravid eller ei før du har testa deg Det kan jo selvfølgelig ha skjedd, selv om dere ikke har prøvd så veldig lenge - la oss håpe det Ta en test sånn ca i de dager du forventer å få mensen, så får du svaret Lykke til
-68mamma Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Du kan jo ha blitt befruktet på den uken du ikke har spist p-piller, men at du allerede har symptomer på en gravididtet - det tror jeg ikke. Du har muligens ikke vært gravid før ? Det er ikke normalt å ha slike symptomer før en god stund etter befruktning (snakker da om flere uker senere) Ønsker deg lykke til da ! Hadde vært koselig om du får en positiv test om noen uker :-)
lurer og lurer :) Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2009 Hehe nei dette blir min første:) Så jeg vet jo ikke hvordan det føles og være/ikke være! Men takk for svar dere to! Får ta en test når det nærmer seg!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Du kan være gravid, men det kan også være at TR er på vei... Håper på det förste :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå