Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk satt inn 2 egg for 3 uker siden- testet positivt forrige uke og i morgest men... har hadt litt småkramper som har kommet og gått samt litt blod når jeg har tørket meg. I dag fikk jeg enormt vondt-kramper i livmor og litt mere blødning- smertene varte intenst i 4-5 timer. Har nå nesten ikke blødning og litt vondt ennå--- har jeg mistet??? Blør man masse hvis man mister? vær så snill og svar dere som vet noe takk takk

Fortsetter under...

Hvis du har mistet så vil hjemmetesten bli pos. en stund til fordi du fremdeles har hcg i kroppen. Du bød ta blodprøve med et par dagers mellomrom for å se om hcg stiger eller synker.

Da jeg mistet 5+5 blødde jeg som en vanlig mens (3-4 dager med friskt blod). Hvis du fortsatt går på progynova kan det være forklaringen på at du ikke blør så mye.

Som sagt: Er du usiker så ta seg en tur til legen. Lykke til :-)

Jeg vil bare si at jeg har hatt flere store blødninger i begge mine svangerskap, alt fra uke 5 til 16 også med mye smerter. Det ene ivf og det andre frys. Har nå to flotte gutter:-) Mistet en gang i uke 6, da blødde jeg mere enn en vanlig mens i ca en uke og hadde veldig vondt de første par dagene.

Ville bare si at det fremdeles kan gå bra, skal krysse fingrene for at spiren klorer seg fast. Ta en tur til legen og mål hcg, så ta en ny prøve om et par dager. Det er mest sannsynlig litt fortidlig for at de kan konkludere med noe på ul.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...