Gå til innhold

Dere som har barn som sover ute i vogn

Anbefalte innlegg

Hvordan oppbevarer barnehagen vognposen når den ikke er i bruk? Henger posen på plassen til barnet (inne), eller ligger den i vognen over natten? Står vognen ute? Inne? I vognskur?

I barnehagen til sønnen min, oppbevares vognen og dunposen i et kaldt vognskur over natten. Jeg er redd det skal bli kaldt, eller at posen skal "slå seg". Er det vanlig å oppbevare vognposen slik? Bor på vestlandet.

Fortsetter under...

Jeg bruker vogna til og fra bhg, så her er ikke det et "problem". Men da ville jeg tatt ut posen og hengt den på plassen da jeg hadde hentet barnet mitt om det hadde vært slik i bhg til barnet mitt.

Mange steder oppbevares posen i et vognskur sammen med vognene, det går nok fint. Ikke "slår" de seg og de får neppe jordslag heller. De ansatte sørger helt sikkert for å ta inn posene en stund før barna skal legge seg hvis de er kalde. Det er klart de ikke legger barna ut i iskalde poser, det er jo snakk om oppegående folk dette her. Hos oss må vi selv sette vogna i skuret og ta inn posen på ettermiddagen og legge den på barnets plass i garderoben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...