Gå til innhold

Når leverer dere og henter barnet i barnhagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leverer ca kl 9 og henter kl 15.

Ja hvis den ene leverer og den andre henter, uten å se hverandre i mellomtiden, er man nødt til å ha to seter. Du kan jo kjøpe et billig sete på Finn. Eller så er det visst salg på bilstoler på Barnas Hus snart...hvis det ikke har vært allerede.

;)

Hvie jeg ikke skal tidlig på jobb leverer vi mellom kl. 08-09, og henter mellom 13-30-15.00.

Skal jeg tidlig på jobb, er de i bhg til 07.20 og blir hentet mellom 14.00-15.00.

Om dere ikke har et bakovervendt sete, så er det jo bare å ta ut setet og sette det igjen i bhg?

Jeg leverer jenta mi som regel kl 0815 og henter ved 1500/1530 tiden. Men når jeg er i praksis, så leverer jeg kl 0700 og henter kl 1615. Men heldigvis er det ikke så mang uker da.

Vi leverer ca kl 8 og henter ca kl 16 fire dager i uken og en dag i uken er hun der fra 9 til 14. Skulle gjerne sett at hun hadde kortere dager, men det er det beste vi får til når mannen min jobber 100% og jeg 80%.

Annonse

Leverer mellom 09-10 og henter mellom 15.00 - 15.30. Er student og har mulighet til å ha kortere dager og heller lese etter han har lagt seg om kvelden - enn så lenge. Blir andre boller etter jul... gruer meg litt... men får nyte det så lenge det varer:)

Vi triller og bruker kollektiv til/fra barnehagen, men dere kan jo sette igjen bilsetet i barnehagen?

Er dere virkelig ærlige her når dere svarer på når dere leverer og henter ungene deres i barnehagen?

Opplever at mange unger er i barnehagen fra 7 til 17 jeg da, ikke mange som har så korte dager som dere beskriver her ...

Annonse

Jeg er helt ærlig når jeg sier at barnet mitt leveres ca 9.30 og hentes ca 15. I tillegg har hun ofte fri 1-2 dager i uka. Det blir nok litt mindre fridager fra nyttår. Det er faktisk en del som har fått til å ha korte bhg dager på avdelingen til jenta mi, jeg ser at det er mange som leveres like sent og hentes like tidlig som henne.

Grunnen til at jenta mi har så korte bhg dager er at samboeren min har en kronisk sykdom og ikke er i jobb for tiden og jeg selv jobber 5 minutter fra der vi bor og har en jobb der hun gjerne kan være med i blant.

Andre grunner til at barn hentes tidlig/leveres sent kan være:

-At mor er i permisjon med et yngre søsken og har det eldste barnet i bhg i kjernetiden

-At en av foreldrene jobber deltid/turnus/nattevakt el.lign

-At den ene begynner veldig tidlig og den andre slutter veldig tidlig på jobben

-At en av foreldrene eller begge studerer og står friere til å legge opp dagen sin selv

Når far er "leverandør" varierer det litt, som regel i 8-8.30 tiden og h*n hentes rundt 15-15.30. Når jeg må levere blir det tidlig, rundt 7.15 og jeg må gå tidlig fra jobb for å få hentet kl 16. Heldigvis trives h*n godt i barnehagen, men kjenner det river litt i samvittigheten de dagene h*n er kjempesliten om kvelden :(

leverer rundt kl 8 og hentes rundt 15.30, nå som jeg er jobbsøker er hun i barnehagen når jeg har kjørt far på jobb så den blir vel 8.15-8.30 og hentes alt fra 13.30-15.30.. hun blir alltid sur når jeg kommer tidlig så nå i det siuste har jeg hentet henne 14.30, da har hun fått vært ute en del etter hun har hvilt og har fått spist frukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...