Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Og akkurat det lurer jeg på også. Ingen som vet?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Har byttet side, heter nå foreldrehjelpen.COM istedetfor net. Forumet er stengt i dag pga vedlikehold, men er snart tilbake. Et flott forum som jeg vil anbefale alle med sykt/funksjonshemmet barn.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Og hvorfor har dem skiftet adresse nå igjen da? Blir jo tredje nye adressen på kort tid, og alle innlegg har gått tapt IGJEN! Er IKKE et flott forum når det skal det skal være slik!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har vært medlem i et par år, og dette er første gang de har skiftet navn.
fridaflesk Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Får ikke opp foreldrehjelpen.com heller? Ligger forumet nede, eller er det min pc dt er noe galt med?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 Jeg har vært medlem i fire år, og det er bare en gang forumet har byttet nettadresse. Forøvrig lå det gamle nettforumet åpent kjempelenge, sånn at de som ville, kunne kopiere med seg gamle innlegg. Akkurat nå ligger forumet nede noen dager.
Bizzy snart 4små - på overtid! Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Foreldrehjelpen.com er oppe igjen! De har byttet adresse, da de har hatt store problemer med at forumet ble hacket Dette ser nå ut til å være i orden igjen!! Så da er det bare å melde seg inn igjen, siden de måtte kvitte seg med alt for å unngå nye problemer!! Håper alle som har barn med spesielle behov blir med, da vi er en stor ressurs for hverandre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå