Gå til innhold

Erfaringer med emmaljunga duo edge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Positivt:

- Integrert insektsnett

- Stor, god og lun bag

- Kan ha emmaljunga bilstol på understellet

- Lun vogn som sportsvogn

Negativt:

- Tung å løfte

- Tung å trille

- Tyngdepunktet blir på feil plass når man bytter til sportsvogndelen, så den blir fryktelig mye tyngre å trille med.

Skrevet

Holder med det hun sier over her.

Sånn som jeg ser det så er det en kjempe god tur vogn. Så hvis du har tenkt til å gå mye turer, både sommer og vinter så er den godt egnet til det.

Men hvis du regner med å gå mye på kjøpesenter, kaféer og inn og ut på busser så er det en veldig stor vogn, og blir vanskelig å komme frem med.

Du bør også se om du får plass til den i bilen, for den tar stor plass i bilen, særlig som dypvogn, for da må du ta av bag delen for å kunne slå den sammen.

Så sammendraget blir at hvis du skal gå mye ute med vognen så er den kjempe bra:) Hvis du ikke har tenkt til det, så kjøp en mindre vogn feks city eller mondial. For emmaljunga er gode vogner:)

Huff langt og rotete, men håper det hjalp deg noe..hehe:)

Skrevet

Ja det er sant at den blir stor sammenlagt, kjempestor. Den så ikke så stor ut sammenlagt i butikken, men da vi kom til bilen stod vi og lurte på hva vi gjorde feil for den var jo så SVÆÆÆR... :P Vi fikk den inn i vår stasjonsvogn med bagen på, men det var bare såvidt. Til vanlig ble det likevel til at vi tok av bagen for å få utsikt bakover. Men det er en stabil vogn og god kvalitet, ikke særlig raklete eller noe sånt. Enig med hun over her at du heller bør satse på en lettere vogn hvis du kommer til å bruke den mye i byen. Har ikke erfaring fra noen andre Emmaljunga vogner selv, men kunne tenkt meg å prøve City Cross.

Skrevet

Jeg er superfornøyd!!! Jeg går mye på tur, kommer meg frem over alt uten at snuppa som ligger oppi velter rundt. Vi har den mye inn og ut av bilen også, og det går veldig fint, synes ikke den er så tung som folk klager over. Man må jo uansett ha litt muskler i armene når man har barn ;) Den har mange lure triks på lager, som er nyttig! Vi har vært strålende fornøyd som sagt!

Men jeg skal kjøpe meg ny sportsvogn, da går jeg nok for emmaljunga cangaroo, er så fornøyd med merket!

Skrevet

forresten, det er veldig nyttig at vogenen og baggen er stor, det er utrolig hvor fort babyene vokser. Jeg kjenner flere som har mindre liggedel, og de er på nippen til å vokse ut av, og min har god plass enda ved 5mnd alder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...