♥ Smurfen ♥ Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Stå på! Syns ikke det er noen som fortjener mer å bli gravid enn de som virkelig ønsker det og prøver <3 Jeg b lir skikkelig rørt over mange innlegg jeg leser her om dere som virkelig står på selv om dere har mistet flere ganger eller bare ikke har fått det til enda, Syns dere er tøffe! (Jeg mener ikke at de som ikke planlegger å bli gravid fortjener det noe mindre altså) Har en jente som var den beste overraskelisen i mitt liv =) Sender en lykke klem til alle her inne, enten dere bestemte dere for å prøve idag eller for lenge siden Håper det klaffer snart, og jeg vet ikke om det hjelper men man kan jo tenke at når dere først blir gravid så ville dere aldri fått akkurat den Babyen hvis ikke dere hadde prøvd/ventet lenge. Ha en fin kveld <3
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 For et flott og rørende innlegg!!! Masse lykke til til deg også. Måtte spiren din sitte snart hos deg også. klem
♥ Smurfen ♥ Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2009 Takk takk Skal ta en test imorgen tidlig.. spennende.. Natta
Musemor med tre søte små Skrevet 19. oktober 2009 #6 Skrevet 19. oktober 2009 Så utrolig koselig innlegg. Lykke til til deg også ;-)
paper Skrevet 20. oktober 2009 #7 Skrevet 20. oktober 2009 Flott innlegg-helt enig med deg! Leser og endel her;og føler sånn med alle de som prøver,prøver,prøver,mister og mister for så å prøve... Innimellom lurer jeg på hva og hvorfor noen må gjennom så mye før de endelig lykkes!! Selv har jeg en gutt,men vært gravid flere ganger og aldri vært gjennom intense prøveperioder,. Mistet 15u på vei i august-det var forferdelig vondt,men likevel har jeg opplevet det kun en gang. Jeg syns dessuten det er sååå mange trivelige og flotte personer her inne.Selv om man ikke treffes face to face-er det masse støtte,info og motivasjon å hente!!! Selv har jeg truffet en ny mann-vi satser nå,men siden dette er nytt og ingenting haster så blir det feil å si at jeg er inne i en prøveperiode! LYKKE TIL ALLE DERE SØTE HER INNE!!!Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå