konemor=) Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Eller rettere sagt smådjevler....er så sinnsykt hissig for tida! stakkars gubben min! han får kjeft for alt og ingenting.. jeg tar alt så fryktelig tungt og blir sååå lei meg bare han ser litt "feil" på meg. og så plutselig er alt helt fint igjen. litt av en berg og dalbane dette=p flere som meg?
pcoskona,gutt10?12 Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 kan trygt henge meg med på den:) er ikke så mye gubben det går ut over,men sviger familien går meg plent på nervene,alt de gjør er feil syns jeg;) hehe..
konemor=) Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2009 =D er ikke spesielt glad i svigers for tida jeg heller.... merkelig det der, hva man irriterer seg over=) stakkars medmennesker=) det går vel over til slutt får en håpe=S lykke til!! klem
pcoskona,gutt10?12 Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 godt det ikke bare er meg;) ja vi får håpe det går over etter hvert.. lykke til til deg å=) klem
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Joda....det blåser på toppene her også. Og siden jeg er singel er det kattene, venninner og kolleger som får kjørt seg....de er sikkert glade til at jeg er 50% sykemeldt fra jobb... Stakkars pusene får masse kos og kokt fisk innimellom for å gjøre opp for kjeftingen. Foreløpig har jeg klart å holde kjeft i butikken....men det er jo nær på jeg eksploderer der også. Hjelp!!!! Er som en trykkoker enkelte dager - det bare MÅ ut... :-S
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 19. oktober 2009 #6 Skrevet 19. oktober 2009 uff ja...I går kom 2 åringen min å sa til meg. " mamma? Du blir ille sinna, du er dum!" Da var det like før jeg begynte og gråte=/ For jeg prøver å ikke la det gå så langt at han hører meg sinna. Vil jo ikke at han skal bli redd for meg..Men det går hardt utover kællen og bak ryggen på svigers stakkar, de gjør jo bare hyggelig ting, men det går for tregt! og mamma er bare negativ og da begynner jeg å gråte å. Nei herregud. Det er ikke lett for oss hormonelle damer..
Schuppa og Linemor+junibaby Skrevet 20. oktober 2009 #7 Skrevet 20. oktober 2009 Hormoner ja. Hos meg slår de ut i tårer. Sipper for alt! Ikke så bra det heller.
melliott Skrevet 20. oktober 2009 #8 Skrevet 20. oktober 2009 huff jaaaa og jeg er bare i min uke 4 stressa og sjokkert over at jeg er gravid.. Fnis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå