Gå til innhold

Da var jeg tilbake her :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

For å fortelle kort om meg er jeg ei jente på 31 år.

Gift, og en datter på straks 3 år.

Holdt til her inne første gangen også, både på Bli gravid og gjennom hele svangerskapet.

Det var en god støtte for meg, så jeg vender tilbake hit nå som vi har bestemt oss for å prøve på nr 2. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk skal du ha! :)

Jeg er inne i min første pp nå.

Første dag av siste mens var 24.09, men jeg har ikke en regelmessig syklus, så det er ikke så lett å regne på noe. Men om den følger samme syklus som forrige måned er det vel 5-6 dager til IKM.

Vi har bestemt oss for å ta det litt som det kommer, ihvertfall de første månedene.

Skrevet

Når kan man forresten starte å teste om man har blitt gravid?

Venter dere til samme dag mensen skulle ha kommet, eller hvordan er dette igjen?

Skrevet

Hei, og velkommen tilbake:)

Jeg venter til IKM med å teste, får å være litt sikrere, og for å ikke bli skuffet, og for å spare litt penger.. :) Men man kan, i alle fall på CB-testene, teste 4 dager før IKM!:) Den er ikke 100% sikker da.. Det er jo de som produserer hcg seint, og de som produserer hcg tidlig. Så det varierer litt når testen vil slå positivt ut om man skulle være gravid:) Men, man lever i håpet så lenge TR ikke kommer:P

Skrevet

Sant det! Kan jo fort bli dyrt dette med alle testene :)

Jeg får bare vente, har ingen tester liggende heller så slipper å tynes hver morgen!

Skrevet

Det kan fort bli dyrt ja!:P Jeg bestilte billigtester på nettet jeg, 20 stk for 200 kr eller noe slikt:) Dersom en test blir positiv, stikker jeg på apoteket og kjøper en CB for å være helt sikker!:D

Skrevet

Hva heter det nettstedet du bestilte fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...