Gå til innhold

noen her som har fått barnehagebilder fra Caspersen Foto??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I Bergensområdet...?

Har fått bilder av begge barna derfra, og skjønner meg ikke helt på prislisten nemlig..

Skrevet

dytter

Gjest Sekretøsa
Skrevet

nei, den er litt vrien den der... hehe. Husker ikke hvordan det var, men du må vel bare regne deg frem til hvor mye du skal betale?

Skrevet

Du betaler bare for de bildene du vil ha.

Skrevet

ja, det er for så vidt greit, jeg klarer å regne ut hvor mye jeg skal betale for de ekstra portrettbildene, siden det står nederst 50 kr per ekstra bilde i str 15x20, og 60 kr ekstra per ekstra str 20x25.

Men øverst står det en oversikt over alle prisene, og til slutt en pakkepris dersom du vil beholde alle (noe jeg skal). Men på gruppebildene (som står midt inni pakke-tingen) så står det "1 gruppebilde (søsken mottar 2 stk) à kr 120". Skal jeg da betale 120 kr per gruppebilde?

Urk, føler meg litt blond nå, men men...:P

Skrevet

Hvis du har søsken så betaler du 120kr for to:) Slik har i hverfall jeg tolket det :P

Skrevet

hmm... ble litt usikker siden det står "a kr 120" nemlig.. Har du fått bilder fra Caspersen Kinemor? Er det lenge siden i så fall? (vil jo ikke betale mer enn jeg må, så lurer fordi jeg ikke vil ha purring på 120 kr :D)

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Jeg beholdt 4 bilder...3 i den minste str og 1 av de største, så regnet jeg ut summen å betalte.

Resten av bildene la jeg i konvolutten igjen å sende i retur.

Den ene bilde var så fint at jeg har bestillt 3 ekstra kopier av det, så da bare krysset jeg ut det på etterbestilling sjemaet og sendte det i posten.

Så for vi etterbestilling bildene og ny giro i posten.

Skjønner ikke hva som er vanskelig jeg da?:)

Stemmer at det ene bildet kostet 120kr iallefall, har ikke giroen foran meg nå men jeg betalte 120kr for ett bilde i allefall..tror det var det største!

Vi var iallefall meget fornøyd med barnehagebildene:))

Skrevet

jo altså, i fjor hadde jeg bare et barn i barnehage, og da betalte jeg pakkeprisen, ferdig arbeid. I år har jeg 2 barn i barnehage, og da har jeg fått flere bilder enn det som er i 1 pakke. Blant annet 2 gruppebilder (et fra hver avdeling, siden barna går på 2 forskjellige avdelinger). Jeg skjønner hva jeg skal betale for de ekstra portrettbildene, men det er uklart om jeg skal betale 120 kr per gruppebilde, eller om jeg skal betale 120 kr for begge to. Det er det vanskelige :D

Tror jeg må sende de en epost og spørre, og heller vente med å betale regninga til i morgen.

Vi er forøvrig veldig fornøyd vi også ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...