justagirl-78:o) Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Mulig det er meg det er noe rart med,men vet ikke.... har følt meg kvalm,stup-trøtt og har hatt humør-svingnninger av dimensjoner de siste dagene,men idag ikke følt noenting... verken kvalm,ikke spesielt trøtt, egentlig bare følt meg helt "normal"... ikke har jeg kjent noe til stikkingingen jeg har hatt til tider heller.... Nesten så jeg begynner å bli redd for at noe er galt... Er jo kun 5+4 idag... Forje gang jeg var gravid så mistet jeg 4+3... så er litt redd for at jeg skal miste denne gangen oxo... klarer lissom ikke å slå fra meg tanken om at det ikke kommer til å gå bra denne gangen heller.....
AinaW Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har desverre ingen svar å komme med, men kanskje en bitteliten klamrestolpe....så lenge du ikke har blødd så er det et godt tegn......
adI Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Føler med deg....Har akkurat de samme følelsene, men vi får bare håpe på det beste og tenke positivt Mistet selv for snart 5 år siden, og redd for at det skjer igjen...men kan ikke tenke sånn hele tiden heller
justagirl-78:o) Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2009 Vi får bare prøve å tenke positivt... man blir jo "gal" i hodet om man hele tiden skal tenke negativt.... ) så denne gangen kommer det til å gå bra for begge ) ) Har jo ikke hatt antydninger til blødninger,og det er jo et postivt tegn ) sikkert bare symptomene som har tatt seg en dag "fri" sier vi... )
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har også varierende symptomer og er 7+2 i dag. Mistet også sist da jeg var 5+2. Har mistet to ganger før det også, så jeg også er redd for å miste igjen.. I dag har jeg hatt masse menssmerter og bare gått og ventet på blod. Så kom det litt gul utflod og jeg blir så redd... skal prøve å få time til ul i morgen,nå orker jeg ikke å ikke vite lenger.. jeg må se om det er liv i magen..
adI Skrevet 18. oktober 2009 #6 Skrevet 18. oktober 2009 Det er bra! Jeg har heller ikke hatt antydninger til blødninger, men frykten er der hver eneste gang jeg er på do. Masse lykke til i hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå