rima Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Den siste uka har det virkelig skjedd ting på bevegelsesfronten! Ikke bare ruller han fra side til side og forsøker å vippe seg fra rygg til mage, men han knør og bøller overalt. I dag satt han i vippestolen (chicco) på lammeskinnet med storesøster ved siden av. "Kom og ta han, han dætt jo uuuuut!" ropte storesøster. Jeg rakk akkurat fram til å ta han før han dunket hodet i parketten. Han hadde aket seg ned i "fotenden" og fått rumpa utfor kanten. Hjelpes! Nå er det visst bare å ta i bruk stroppene og stroppe ungen fast!
juli3 Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Oi så flink han er da!! Min er litt mer tung i baken, og sitter foreløpig godt i vippestolen (babybjørn) uten den sikringen forann! Men babygymmen har nå plutselig blitt mye mer morsom, han spreller og slår etter lekene og kan ligge der lenge alene!
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 min ligger etter på det området ja, han ruller bare fra rygg til siden/magen(om han er heldig)
magica og lille tryll ♡ Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Hihi en aktiv liten krabat det der ) Merker at det skjer ting på den fronten her også. Er så gøy å se utviklingen altså )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå