LillePersille88 ? Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Håper ikke TR kommer i natt, for jeg gleder meg slik til å teste i morgen:) Selv om testen blir negativ, men krysser fingra for at den blir positiv:D Hadde en rar drøm i natt forresten: Tok en gravitest (den var like stor som et A4-ark), kastet den inn i en pose slik at ingen skulle se den. Noen venninner klarte å ta fra meg posen, og testen var positiv!! Ble litt skuffet for at venninnene visste jeg var gravid før sambo da, så visste ikke helt hvordan jeg skulle fortelle det til ham. For en merkelig drøm! Noen andre som skal teste i morgen da??
Gjest herr og fru strert Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Jepp, hvis ikke TR kommer i natt / morgen tidlig / før jeg kommer meg på apotek.. IKM i dag og ingen tante foreløpig. Lykke til, hold tråden oppdatert da
LillePersille88 ? Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2009 Takk skal du ha, skal oppdatere veit du:D Ønsker deg masse lykke til også, håper TR holder seg unna slik at vi får testet!! Og at testen lyyyyser positiv!!
LillePersille88 ? Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2009 Har dere prøvd lenge da? Vi ble gravide etter 11pp, men mistet i MA da vi var 13+0 nå i august:/ Så dette er den 1. ordentlige pp etter MA'en:)
anna_duck Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Jupp.Jeg skal!! IKM i går, så nå får vi se.
LillePersille88 ? Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2009 Testen ble negativ!!:/ Rett etterpå kom det brunlig tynt utflod, sikkert begynnelsen på TR! Murrer en del også! Men, jeg klarte å vente til i dag, og jeg er så stolt!! Da er det bare å vente til TR har dratt, og kjøre på for fullt denne gangen! Da blir det 2pp etter MA. Godt å komme i gang igjen:) Håper du testet positivt anna_duck!
LillePersille88 ? Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. oktober 2009 Hva med deg herr og fru strert?? Husk å oppdatere når testen er tatt:) Evt. om TR skulle dukke opp, som vi håper den ikke gjør:)
Gjest herr og fru strert Skrevet 19. oktober 2009 #8 Skrevet 19. oktober 2009 Herr og fru strert er frustrert. TR hadde ankommet i løpet av natten, kjente det i ryggen da jeg la meg.. Hun var om ikke annet såpass snill at hun kom før jeg sløste bort en test til.. Tar meg en liten pause her innefra nå noen ukers tid, TRODDE virkelig det var noe denne mnd og er ganske skuffa Mht prøvetid så har vi nettopp begynt så smått, og skal liksom "ta det som det kommer" (selvom jeg ikke klarer det så bra da.). Men skal prøve å roe ned litt nå.. Kommende mnd er mannen bortreist på aktuelle tidspunkt også, så hvis ikke syklus tuller eller gjør noen sprell så blir det ikke noe augustbaby heller. Lykke til damer, prates
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. oktober 2009 #9 Skrevet 19. oktober 2009 Så trist at ikke du heller ble gravid. Jeg fikk tr forige mandag, og går inn i min 3 pp etter ma-en, ser ut som det kan ta sin tid. Gidder ikke prøve aktivt denne mnd, så får det skje hvis det skjer. kanskje det er løsningen. Herr og fru strert: så trist at det ikke ble noe der heller. Masse lykke til videre.
anna_duck Skrevet 19. oktober 2009 #10 Skrevet 19. oktober 2009 Tenkte jeg sku prøve å vente til tirsdag med å teste - for 4 dager over ventet TR er ikke normalt for meg :-) Men det ble å plukke frem testen i dag tidlig - og tok den. Først tenkte jeg "søren og!", men var nok litt utålmodig. For etter de tre minuttene du skal vente - så ble det en svak strek!!!!!! Jupp - gravid. Yihaaa!!!!!
spirehåp Skrevet 19. oktober 2009 #11 Skrevet 19. oktober 2009 åååå da er det bare å vente på at tanta gjør seg ferdig og så kommer den neste sjansen!!! Masse lykke til!!!!!
LillePersille88 ? Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #12 Skrevet 20. oktober 2009 Gratulerer, anna_duck Gleder meg til TR har dratt så vi får prøve på igjen! Lykke til dere andre også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå