Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husk på alle dere skjønne jenter, at, vi er mange som er lei oss når TR kommer (og vi slettes ikke ville ha besøk av noen TR). - Husk at du ikke er alene om disse følelsene.

Og husk at mangen av de som er gravide, eller har blitt mor har hatt de samme følelsene.

Jeg blir kjempeglad av å lese alle som skriver støttende innlegg til hverandre her inne, og må selv bli flinkere til det!! Den siste tiden har prøvingen gått hardt utover forholdet, kjedelige greier :(

GRATULERER til alle dere som har blitt gravide!! :) :) :)

Vi andre skal STÅ PÅ og jobbe med saken;) ikke tenke ny skuffelse, men NY sjans:) :) (jadda jadda for det er jo "lett") hehehe :D

LYKKE TIL MED Å HOLDE MOTET OPPE ALLE SAMMEN, YOU GO GIRL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OG YES WE CAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den som venter lenge, venter ikke forgjeves:)

Fiiint innlegg!!:)

Det har ikke gått hardt utover vårt forhold, føler at vi kommer nærere hverandre på en måte:) Snakker om navn og slikt allerede:P Vi prøvde i 11pp, før vi mistet i MA da vi var 13+0 i august:/ Så dette er første pp etter MA'en:) Mensen har jeg skulle hatt f.o.m. fredagen som var til tirsdagen som kommer, så skal teste i morgen om TR ikke kommer før det! Har dere prøvd lenge da? :)

Skrevet

Kjempefint innlegg, er så kjempeenig! Blir rørt av å se all støtten som blir utvekslet her inne, kjempefint å ha et sånt sted :) Her er vi jo sammen om å prøve! synd at det har gått utover forholdet deres, som det blir sagt så ofte: prøv å slappe av, sengekos er jo både koselig og gøy! Det er ikke enkelt, men prøv å se på alt det positive som kommer :) Ha det morro under prøvingen! Regner jo med dere har gjort det, men hang in there :) Det blir nok bedre skal du se, og når mirakelet endelig er der får dere masse styrke igjen til å pleie forholdet :)

Lykke til alle sammen! Er så spennende å lese her hver dag, følge dere alle sammen :)

Skrevet

Som resten sier - kjempe fint innlegg :) Jeg kjente jeg ble glad og smilte når jeg leste det.

Det er utrolig bra at vi har denne plassen her, så skjønner man at man ikke er alene om å prøve gang på gang. Man kan ganske enkelt tenke at man er alene om det når folk man kjenner rundt deg blir gravide, og du står igjen og bare prøver og prøver uten hell. Men det er så sant som du sier, når man da først blir gravid etter en lang stund med prøving blir man UTROLIG glad (ikke at man ikke blir det etter første gangs prøving) men dette er noe man har ventet lenge på og prøvd hardt og få til i mange måneder å da blir man veldig glad når man blir gravid.

Det er også utrolig godt med all den støtten man får av alle andre her inne, det får iallefall meg til og satse videre å ikke bli lei meg over det og prøver heller å se det positive i det, at denne gangen var det ikke min tur - MEN SNART :) :)

Du og alle sammen må ha masse lykke til :) :)

Skrevet

så koselige svar alle sammen :) glad for de :)) har prøvd siden feb. Heldigvis går det bedre med forholdet nå, prøver å ikke la det påvirke for mye, men jeg hadde vel også litt for store forventninger på forhånd om at dette skulle bli en så spennende og rosenrød tid;) men men, synes jo fortsatt det er spennende å prøve, og skal holde litt fast ved den følelsen :) LYKKE LYKKE TIL :) :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...