Gå til innhold

Rimelig eller gratis parkering i Fredrikstad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pendler til Fredrikstad fra annen by i Østfold og dette begynner å bli en kostbar affære. Er det noen som vet om et sted i nærheten av sentrum som ikke koster skjorta eller som er gratis å parkere? Eller noen steder det går ann å gjøre en grei avtale om å få stå?

Trives i jobben min, men vurderer å finne meg annen jobb fordi kostnadene begynner å bli så store; både til bensin og parkering :(

Fortsetter under...

Skrevet

Denne byen er håpløs i så måte.

Jobber du midt i sentrum så er den billigste parkeringen ved gamle Esso Taverna som ligger nord-øst for Torvbyen. Der koster det 30,- pr. dag, tror jeg.

Ellers er det 50,- pr dag på FMV, 60,- pr dag inne i St. Hansfjellet parkeringshus.

Mulig det er andre alternativer, men neimen vet jeg. Vi har valgt å samkjøre siden det er så dyrt å parkere.

Skrevet

Fredrikstad er håpløs. Det kostet vel 25,- på plassen der russen er, men nå bygger dem bru og den plassen er stengt. Valgte jobb i egen by, og det jeg sparte på bensin, bil og parkering, valgte jeg å korte ned arbeidstiden med. Så det kan lønne seg. jobbet i en naboby tidligere

Skrevet

Kom til å tenke på noe. Har ikke Torvbyen utleieplasser i 4 etg? Er ikke sikkert det koster så mye pr mnd. Betalte 1000,- pr kvartal i ett annet senter i Østfold. Skal spørre en jeg vet leier plass der for deg jeg:) I morgen.

Skrevet

Takk for alle tips! Den du snakker om ved Esso, hvilken plass er det? ikke den som ligger rett utenfor Torvbyen? Eller er det en som ligger helt inntil Esso-stasjonen?

Skrevet

Helt inntil. Den rett ved siden av Torvbyen er nok dyrere, tror jeg.

Syns det er litt rart at ikke den på Steffensjordet (overfor Glemmen kirke) er litt billigere!?!

Annonse

Skrevet

Hva med smågatene rundt Trara skole? Men det spørs jo litt hvor du jobber da. Steffensjordet rett ved Torvbyen var billig den gang jeg bodde i Fredrikstad. (men det er leenge siden)

Skrevet

Er det lov å parkere i de smågatene? Det kan være et alternativ i så fall. Steffensjordet blir litt dyrt i lengden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...