Gå til innhold

Rimelig eller gratis parkering i Fredrikstad?

Anbefalte innlegg

Pendler til Fredrikstad fra annen by i Østfold og dette begynner å bli en kostbar affære. Er det noen som vet om et sted i nærheten av sentrum som ikke koster skjorta eller som er gratis å parkere? Eller noen steder det går ann å gjøre en grei avtale om å få stå?

Trives i jobben min, men vurderer å finne meg annen jobb fordi kostnadene begynner å bli så store; både til bensin og parkering :(

Fortsetter under...

Denne byen er håpløs i så måte.

Jobber du midt i sentrum så er den billigste parkeringen ved gamle Esso Taverna som ligger nord-øst for Torvbyen. Der koster det 30,- pr. dag, tror jeg.

Ellers er det 50,- pr dag på FMV, 60,- pr dag inne i St. Hansfjellet parkeringshus.

Mulig det er andre alternativer, men neimen vet jeg. Vi har valgt å samkjøre siden det er så dyrt å parkere.

Fredrikstad er håpløs. Det kostet vel 25,- på plassen der russen er, men nå bygger dem bru og den plassen er stengt. Valgte jobb i egen by, og det jeg sparte på bensin, bil og parkering, valgte jeg å korte ned arbeidstiden med. Så det kan lønne seg. jobbet i en naboby tidligere

Kom til å tenke på noe. Har ikke Torvbyen utleieplasser i 4 etg? Er ikke sikkert det koster så mye pr mnd. Betalte 1000,- pr kvartal i ett annet senter i Østfold. Skal spørre en jeg vet leier plass der for deg jeg:) I morgen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...