Svimå Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Jammen lenge siden jeg har vært innom her nå, men i morgen er det på an igjen - starter med Synarela. Trodde liksom jeg hadde hele roen, for dette har jeg vært gjennom 4 ganger før, men kjenner nå at jeg er veeeeldig spent..... Å jammen glemmer man noe på 3 1/2 år. Typisk er jeg nå sinnsykt forkjøla med tette bihuler, og lurer litt på hvordan det vil påvirke sparyingen... Litt redd for at jeg må på Penicilin. Noen som vet hvordan det går sammen med medisineringen???? Ellers føler jeg meg myyyye mer avslappa denne gangen, har jo min prinsesse på snart 3 år! og det er godt å vite. Godt å vite at jeg har fått lov til å være gravid en gang, meeeen har veldig lyst en gang til!! Vi valgte å reise rett til Danmark, siden det var der det klaffa sist, og vi hadde en veldig bra opplevelse der!! Ønsker alle andre prøvere og rugere lykket til. Kommer nok til å stikke innom rett som det er noe ja! Ha en fin søndagskveld! Svimå
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Vil bare ønske deg masse lykke til )))
MK73 Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Velkommen tilbake og lykke til med ny runde :-) Tror det går greit med evt antibiotika-kur, men det er lurt å sjekke med klinikken din. Ja, du er heldig som har fått prinsessen din - du får minne deg selv på det underveis hvis det blir tunge tak. På den annen side kan det jo hende at det går fort denne gangen! Håper det :-)
vinden1 Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Hei svimå! Vi skal også til dk snart og jeg er kjempespent!! Har nå spraya i ei uke...et spørsmål; hvordan gjør du dt med blodprøver ?? Vi fikk ingen sånn rekv på blodprøver, bare et skriv om hvilke tester som skulle tas, og at de skulle sendes til dk... Holder det å komme med det på lab'en hos fastlegen?
Ønsker...'gravid' Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Hei hei:) Da er vi vell i gang samtidlig vi..er på spraydag 8, å gleder meg til å komme igang. Har en prins på snart 3 år, etter fryseforsøk:)Å ja..trodde jeg hadde lagt alt på minne jeg, men det meste har jeg glemt siden sist Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå