Gå til innhold

Fryseforsøk, når starter man med Crinone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Aner meg at dette ikke er det smarteste spørsmålet, men fyrer løs da jeg plutselig ble usikker på om jeg har misforstått noe.

Jeg startet på progrynova på torsdag denne uken (2 morgen+1 kveld) og skal ha innsett av fryseegg i første del av uke 44 om alt går som det skal (UL til fredag).

Men burde jeg begynt på Crinone før dagen for innsett? Holder til i Porsgrunn, og bare fått tilsendt resept på Progrynova og Crinone. og et ark som står ang medisinering av Progrynova. Ingenting om Crinone og når jeg skal begynne på det. Tenkte at det sikkert skal startes opp på den dagen jeg setter inn, men fikk plutsetlig litt panikk her på om jeg kunne ha misforstått???

Takker for alle svar og erfaringer:=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal begynne dagen før innsett mener jeg om ikke jeg har misforstått noe=s ble plutselig litt usikker her*mumle*

jeg skal begynne så fort mensen kommer, den er da forventa i morgen=S kjenner sommerfugler i magen nå og ikke minst skrekken...mista sist nemmelig=( det var ordinært forsøk da...

masse lykke til=)

Skrevet

hei der..

jeg har nettop satt inn en skikkelig eskimo i porsgrunn. Har vært nedfryst siden 07....

jeg fikk mens 29/9 og startet da med proynova skulle ta disse fram til ul som var første gang 7/10. livmoren var da ikke stor nok så måtte på ny ul 9/10 og var fremdeles ikke stor nok så måtte på enda en ul til som ble mandag12/10 og når de ringte da fra porsgrunn etter ul så skulle jeg starte med crinone 14/10 og skulle ha innsett 16/10.

Så du får beskjed etter ul når du skal starte på crinone

Egget ble satt inn fredag og er nå ruger.... :-)))

LYKKE TIL

Skrevet

Tusen takk for god informasjon, begge to:=)

Ble jo plutselig så usikker her, og det må jo alltid skje at tankene surrer når klinikken er stengt:=)

Da regner jeg med at jeg får beskjed videre i Porsgrunn på fredag, evt videre fremdrift om jeg må gå lenger på progrynova og til ny ul.

Tenkte at "tenk om jeg skulle startet med crinone samtidig som progrynova...." og fikk litt panikk her.

Vil jo så gjerne gjøre alt rett og kanskje lykkes en gang med å få to streker på en test... He he...

Lykke til videre begge to, og hold oss oppdatert på hvordan det går med rugingen da, _tyren72_!

Skrevet

Så synd at du mistet ('trøste, trøste'),Stjerneøye!

Håper du lykkes denne gangen også, og at spiren holder seg fast så du kan bli verdens lykkeligste:=)

Selv håper jeg å snart se en positiv test, men må vel smøre meg med tålmodighet (.. som jeg nesten ikke har noe igjen av:=) etter negativ 1.icsi i august.

Jeg heier på at vi får det til begge to denne gangen jeg:=)

Skrevet

jepp....på ul får du beskjed ang crinone ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...