Gå til innhold

Uff jeg datt :-(

Ca85 Enihimmelen 09-Gutt 2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg er jo da gravid i uke 4 +5 Og her om dagen så klarte jeg å skli på hverandan( det var "rim" pga frost)

Jeg datt bakover, med rompa ned men klarte å ta imot med hånda bak ryggen føre rompa traff bakken. Det var ikke vondt, ikke "kjempe smell" og har ikke noe blåmerker, eller vondt i rompa...

Men så til det store spørsmålet, kan jeg ha ødelagt noe nå? Leser jo at denne spiren sitter ganske så trygt inni livmoren men er jo selvfølgelig litt ensgstelig for at jeg kan ha ødelagt noe. Hva tror dere?

Har ikke merket noen ekstra etter det. Like småkvalm og trett...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Skjønner du er engstlig,men jeg tror helt sikkert du kan ta det helt med ro. Som du selv sier; spiren er trygg der inne og tåler mye.

Hvis du engster deg mye, kan du nevne det på 1. kontrollen, men jeg tror nok lege/jordmor sier det samme.

Klem

Skrevet

Ja den ligger nok trygt der inne og det gikk nok helt fint ja...

Uff alle disse bekymringene vi har....

Takk for svar :-)

Skrevet

Mulig dette bare er mine tulletanker, men jeg innbiller meg at det er mere krise å få seg en smell i magen enn å dette på rumpa.....'

Og hvis du ikke har blødd e.l. så skal man jo tro at det har gått greit...?

Skrevet

Så tidlig e d garantert ikke nåt farlig ;) E på slutten man ska til lege/ul osv pga morkakeløsning.

Men hoff kor ondt d e å ramle :-(

Kos dæ masse! ;)

Skrevet

Bare tenk på eksprinsesse Mærtha som ble slengt av hesten i begynnelsen av første svangeskapet, det gikk bra! : )

Skrevet

Takk for alle svarene jeg har fått.

Ja da kan jeg nok ta det med ro....

Skrevet

Er i uke 7 nå, og spiller håndball, detter heeeele tiden og legen sier dette er helt trygt, kan spille i 4-5 uker til sier han :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...