Gå til innhold

Vaksinere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velger dere å vaksinere barna deres? '

Hvorfor/hvorfor ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mot svineinfluensa forresten:p HI

Skrevet

Mitt barn skal vaksineres! Han lider av en sykdom som medfører at den minste infeksjon kan føre til livstruende komplikasjoner, samt at han har store problemer med luftveiene. Han er definitivt i risikogruppen derfor vaksinerer vi. Vaksinerer også for vanlig influensa hvert år.

Skrevet

Hvor gammel er gutten din? Vet du om man kan vaksinere små babyer også? Min sønn er ikke direkte i risikogruppen, men pga en medfødt sykdom er han fortsatt undervektig og ved feber kan han bli veldig syk. Er veldig redd for at han skal få influensaen.. Vet du om der er noen bivirkninger på vaksinen?

Skrevet

Sønnen min er 7 år. På pandemi.no, under spm og svar får du svar på de andre spm dine.

• 1 måned senere...
Skrevet

Datteren min er 4 ar. Har fatt tilbud for influenza vaksine og sa jeg NEI TAKK.

Skrevet

Eg velger å takke nei til vaksina både til meg sjølv og barne.Den største på 7 har hatt influensaen.På ho var det som vilken som helst anna influensa.Vurdera det med den minste som har hatt prematur lunger,-han er friskmelt nå. Eg er veldig skeptisk til seinvirkninger som kan kome.Føler at denne vaksina er veldig dårleg utprøvd.Takka av den grunn NEI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...