BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg tror jeg kan snike meg stille inn hit naa... Mannen min har sagt seg fullt villig, saa naa venter vi bare paa at jeg skal faa fast kontrakt paa jobb (meningen det skal skje i desember.) saa blir det lagt alvorlige planer her ogsaa! -Endelig! Har holdt til paa mannen ikke klar i ... flere aar(!) naa, saa jeg toer nesten ikke tro dette er sant foer jeg "ser det". Saa, hei jenter! Mye oppmuntring paa gang her? Jeg oensker hvertfall dere alle masse lykke til!!!
Helene - med lillegutt i magen Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Velkommen over fra mannen ikke klar-forumet! Så fantastisk at mannen din endelig er klar. Håper alt ordner seg med fast jobb. Jeg har også vært en del på mannen ikke klar-forumet. Har ventet lenge på barn, og nå er endelig min kjære klar! Vi planlegger prøvestart januar 2010. Men kan kanskje hende det skjer noe før det også. Hehe, vi får se! :-) Jeg gleder meg i alle fall vilt til å begynne å prøve. Endelig er det vår tur! Ha en nydelig mandag!
AS3* Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Velkommen! Det er dessverre litt lite aktivitet her inne. Her i gården har vi vært like lite klare, men nå har vi bestemt at vi kan klare å bli foreldre vi også. skal prøve fra mai 2010 Dette blir spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå