Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er noen sammenheng med at testen slår ut med EN GANG med hvor langt man er på vei? Har tatt 3 hjemme som har slått ut etter under 1 minutt, og en hos legen som også slo ut med en gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan tyde på at du har en del hcg i urinen og det kan bety to ting. Det ene er at du er av de som produserer mye hcg raskt, det andre er at du er litt ut i svangerskapet. Når det er sagt trenger du ikke være mer enn 5 uker på vei for å slå ut veldig raskt. Jeg tok en test bare for å sjekke for moro skyld en uke etter ikm (dvs 5+0) og da kom streken kjemperaskt og var veldig sterk. En uke tidligere var den ikke såå rask og tydelig, men uten tvil positiv :)

Hvis du produserer hcg veldig raskt og mye kan det også tyde på flerlinger :)

Er du usikker på hvor langt du er på vei?

Skrevet

Takk for bra svar :)

Veldig usikker på hvor langt jeg er på vei ja. Hadde en blødning i starten av sept som jeg da trodde var mensen, men det var ikke ordentlig som den bruker å være, veldig lite. Og fant ut på mandag at jeg var sååå gravid ;) Så legen sa at enten har jeg blitt gravid i august, eller i september.

Skal på UL mandag om en uke, så er veldig spent på å vite hvor langt ;)

Mistet en gang for 5 år siden, så er redd ting kan gå galt å, men prøver å ha bare positive tanker, selv om jeg hele tiden gruer meg for å gå på do ;)

Skrevet

Så spennende da! Da kan du jo være ganske langt på vei faktisk :-) Kanskje på vei over i 2. trimester allerede... Har du hatt/har noen symptomer?

Du må oppdatere når du har vært på UL. Ble spent jeg også nå ;-)

De fleste graviditeter går bra, så tenk positivt! Kanskje er du faktisk også over den mest usikre perioden også :-D

Skrevet

Håper på ett skikkelig positivt svar neste mandag ja :) :) Spennende!

Jeg er litt øm på sidene på puppene, og ømme brystvorter, og blir mett med en gang jeg spiser noe. Ellers ikke noe annet, er veldig forkjølet for tiden, så vet ikke om den lille kvalmen jeg føler er pga det eller ikke. ;)

*Krysser fingrene* :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...