Gå til innhold

KS på ahus

mamma til keiser og prinsesse

Anbefalte innlegg

Jeg hadde planlagt ks for ca 2,5 år siden pga seteleie, på ahus.

Lurer litt på om jeg ønsker planlagt neste gang også, mange grunner til det, som jeg ikke ønsker å gå inn på akkurat nå. Sikkert mange som reagerer på at jeg ønsker det, men syns man skal respektere hverandres ønsker. vi er alle forskjelige :-)

Noen som vet hvordan de er i forhold til søknad om planlagt ks på ahus? Er det vanskelig å få det?

Sist ble det bare bestemt uten noe om og men.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140832164-ks-p%C3%A5-ahus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

jeg hadde KS på AHUS for to år siden (nr 2.) og venter nå nummer tre med planlagt keisersnitt i november.

Jeg har da vært til to samtaler på AHUS og har kun veldig god erfaring med de forskjellige legene jeg har møtt.

Jeg har fått innvilget KS pga skader etter 1. fødsel(mye sying....) så sykehuset ønsket vel også KS for å unngå nye skader....

Jeg synes allikevel at samtalene var meget gode og at personalet hørte på meg og mitt på alle samtalene.

Som du sier har vi alle vår historie og jeg fikk ihvertfall følelsen av respekt og samarbeid på mine samtaler.

Jeg har ei venninne som ønsket KS av andre årsaker og hun møtte litt motstand under en samtale på AHUS, hun ba om å få snakke med annen lege noe senere i svangerskapet og møtte med det forståelse og fikk "medhold" i sitt ønske om KS. Hun er også godt fornøyd med samtalene på tross av vanskeligheter i starten.

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...