Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Vi har vært prøvere siden aug. -08 med en MA i januar.

2/11 skal jeg til legen for å ta celle-prøver av livmorhalsen, fikk et slik brev fra kreftregisteret om at nå er det lenge siden.

Tenkte at når jeg likevel skal inn og snakke om underlivet mitt, kan jeg jo i samme slengen spørre om en rekvisisjon til gynekolog. Er det greit, eller bør jeg ha egen lege time for det?

Hva skjer hos gynekolog?

Dersom jeg får prego, hvordan blir syklusen da?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140831895-kan-noen-hjelpe-meg-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør om rekvisisjon til gynekolog når du først er der så slipper du å gå rundt og lure noe mer. Da jeg gikk til legen for å få rekvisisjon tok det kanskje tre minutter med å fortelle at jeg slet og deretter sendte hun rekvis til privat klinikk hvor jeg kom inn allerede to uker senere :)

• 2 uker senere...

Jeg gikk rett til gynekologen, og det tok ikke lang tid før han forstod at vi måtte settes på en pergo-kur.

Det er jo ikke sikkert du må ha rekvisisjon for å få pergo. Jeg trengte ikke det i alle fall...

Har akkurat selv begynt på pergo for første gang og føler meg veldig bra... ikke noen humørsvingninger, det eneste jeg merket var at mensen stoppet litt før en det den egentlig pleier. så det skal bli spennede å se fremover nå

Ok, men dersom man går direkte til gynekolog, blir ikke det veldig dyrt?

Med rekvisisjon betaler man bare egenandel.

Og dessuten skal jeg til legen uansett, som hvorfor ikke spørre om rekvisisjon i samme slengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...