Gå til innhold

Ekkelt og bekymringsverdig????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min x har en datter sammen på 2 mnd, han tar henne med hjem til seg 2 ganger i uka.

Bekymringen min er at han er en person som tenner på lukten av avføring og liker å drikke urin. Da jeg fikk forespørslen om dette fra han ( hadde ikke fortalt noe før etter jeg ble gravid), sa jeg blankt nei, og etter kort tid orka jeg ikke tanken på han i nærheten engang.

Men hva gjør jeg nå med tanke på samvær? Kan han tenne på vår datters avføring???Grunn til bekymring???

ps: orker knapt nok synet av han ( pga mange andre ting også), så kanskje jeg skulle tvinge meg selv til å være sammen med han de gangene han vil være sammen med henne??? Uff, vanskelig... Noen synspunkter???

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser det er lenge sidan innlegget ble skrive. Huff,detta var ukoslegt synest eg. Skjønner at det kan vere tøfft å sende avgårde jenta ja. Det er jo faren,men..

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har snakket med helsesøster om dette, men hun sier dette ikke er noe jeg burde tenke på.

Jeg har desværre fått barn med en person som kanskje er det slueste og mest falske mennesket jeg har vært borti, i tillegg har han et tenningsmønster som ikke er normalt, dette gjør han selvsagt ikke automatisk til en overgriper, men at han kan bruke henne som en tenningsfaktor, det er det som gjør meg kvalm og bekymret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...